Hop til indhold

Tyndt af bordeller...

Featured Replies

Skrevet

Hey

Er det bare mig der mener at det er blevet tyndt af bordeller her på Sjælland og især Kbh, jeg mener for ca 10-15 år siden der var der mange bordeller rundt omkring.

men i dag er der næsten ikke nogen tilbage... Gad vide om det er fordi der er kommet så mange piger fra udlandet til ???

Skrevet

Den eneste danske bordel der er forsvundet er Mon Cherie i Rødovre ellers er der hvad der har været de sidste 30 år. Ihvertfald dem jeg kender. Hilsener og ønsker alle en god sommer.

Skrevet

veludrustenkbh skrev, for 18 minutter siden:

ellers er der hvad der har været de sidste 30 år. Ihvertfald dem jeg kender.

Argh der er en masse bordeller der er forsvundet, rigtigt mange , så lad venligst være med at komme med en melding om emnet hvis du ikke har fulgt med. De der er forsvundet kan jeg desværre ikke huske navne på , men ihvertfald 10 der er væk jeg lige kan huske , og der garanteret maaaaaaaaaaaange flere der ikke lige komme frem på lystavlen

Skrevet
veludrustenkbh skrev, for 52 minutter siden:

Den eneste danske bordel der er forsvundet er Mon Cherie i Rødovre ellers er der hvad der har været de sidste 30 år. Ihvertfald dem jeg kender. Hilsener og ønsker alle en god sommer.

Så tror jeg ikke du kender så mange... Lige top of mind:

Romantica Østerbro, Club Erotica Nørrebro, A-Gruppen Østerbro, Roskildevej XXa, Sexgirls Nørrebro

Tilbage til spørgsmålet fra TS:

Emnet har været oppe her en del gange, der er mange årsager. Som du selv skriver har udenlandske piger gjort et indhug i markedet. Nogle danske piger er gået privat/diskret i stedet for bordel. Det er blevet mindre politisk korrekt at drive bordel, naboer, myndigheder osv. Så det foregår nok mere under radaren end tidligere.

Skrevet

Cassiopeia Stars, Østerbro... SMS Planet, Østerbro... Fanny Hill, Islands Brygge... og sikker osse nogle, jeg ikke kan huske, er alle pist væk.
Jeg ville vende det om og sige, at de eneste, der er tilbage, er Seduction Girls, Pussy Galores og Sexy Club.

Skrevet
Spider skrev, den 29.3.2026 at 22:20:

Cassiopeia Stars, Østerbro... SMS Planet, Østerbro... Fanny Hill, Islands Brygge... og sikker osse nogle, jeg ikke kan huske, er alle pist væk.
Jeg ville vende det om og sige, at de eneste, der er tilbage, er Seduction Girls, Pussy Galores og Sexy Club.

Og citygirls Helsingør

Skrevet

Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne eksisterer da også stadig.

Skrevet
veludrustenkbh skrev, den 4.4.2026 at 18:43:

Og citygirls Helsingør

Ja - de eksisterer også. Der har jeg dog aldrig været - og jeg tænkte kun på de københavnske.

Skrevet
Swarley skrev, den 4.4.2026 at 18:46:

Eventyrpigerne og Vordingborgpigerne eksisterer da også stadig.

Ja - det er sandt. Jeg har været en del hos Eventyrpigerne. Disse to hænger dog sammen med én af de andfe, som jeg også nævnte - og jeg tænkte kun på de københavnske. Ellers er der sikker en del i provinsen, som jeg hverken har hørt om eller besøgt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.