Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg så annoncen her for et par uger siden og bed på. Syntes det lød lidt kinky.

Der er kun den sparsomme beskrivelse af kvinden med målene 160 og 64 kg.

Alder fik jeg dog oplyst på sms.

Det kan godt være jeg er forkert i min opfattelse. Når jeg læser de mål tænker jeg på en lille slank kvinde. Det er ikke det jeg mødte. Hun var lille men havde en halvstor mave og nogle meget små bryster i øvrigt.

Oplevelsen var sådan set fin nok. Hun var frisk og yderst klar. Men må erkende jeg nok skulle have gået. Hun tændte mig simpelthen ikke. Men det er jo min egen fejl. Sikkert også fordi jeg i hovedet havde sat mig på til en lille slank kvinde.

Prisen kan jeg ikke huske hvad var.

Jeg springer en gentagelse over.

https://annoncelight.dk/showad/448856

Skrevet

De opgivne mål giver en bmi på 25, og det er jo ikke lille/slank. Selvom nogle fraråder brug af bmi som mål for vægt/helbred etc så giver det en god indikation af hvordan personen ser ud, som altid med forbehold for trænet/ikke trænet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.