Hop til indhold

samrose pige kollektivet Randers

Featured Replies

Skrevet

efter lidt sms først med at finde en dato hvor samrose var i Randers , og så hvad det skulle ske . det var en lang køre tur til Randers , dels for det var jo første møde , et er hvad billeder viser , noget andet er virkeligheden og jeg blive bestemt ikke skuffet, hold ad op en en kvinde det tog i mod mig i døren , af med tøjet og i bad ind i det blide rum , hvad har du lyst til i dag spurte hun , alt tænkte jeg med så smuk en kvinde ved ende af sengen , vi starte stille op med at slikke lidt og et er samrose er smuk det kunne hun er også super til at slikke kunne jeg mærke ,så syndes hun at vi skulle have lidt dansk det kunne hun også , nu ville hun side på mit ansigt , uanset hvordan hun vender er hun smuk (hvis i forstår ), hvad har du så lyst til sager hun , pause tænkte jeg ellers kommer jeg , vi snakket lidt om alle og intet , vi skulle finde en afslutning ..jeg kom lidt før beregnet og det var ikke samrose skyld, lidt for hurtig håndarbejde,,

så alt i alt

samrose er Gude smuk .

om jeg kommer igen bestemt

Skrevet

Kan kun give dig ret , hun er dejlig ser hende et par gange om mdr. og kan også anbefale en trekant med Dina når de begge er der.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.