Hop til indhold

Besøg af thai milf i Silkeborg - udmærket

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Jeg har haft besøg af https://annoncelight.dk/showad/416493

Kommunikationen gik fint, og hun accepterede endda at jeg var en halv time forsinket, da jeg informerede i ordentlig tid.

Da hun så kom, havde hun glemt kondomer. Hun insisterede på at hun ikke var syg, og at det var bedre uden, men vi blev alligevel enige om, at det var en bedre løsning, med kondom. Så hun fik en skilling og hentede en pakke kondomer.

Da hun kom tilbage, startede hun med at gå ud på toilettet for at skifte til en art natkjole, som tilsyneladende skulle være ret sexet, mens jeg ventede spændt i soveværelset. Da hun kom tilbage, startede vi med at tage natkjolen af, så vi kunne komme i gang.

Hun virkede indlevende og empatisk, og jeg fik det som vi havde aftalt. Hendes billeder er vellignende, og hendes alder svarer til hendes tekst.

Alt i alt var det en lidt spøjs oplevelse omkring kondomer, men hun var en venlig kvinde, som holder hvad hun lover.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.