Hop til indhold
enabe22

Liva - Haderuppigerne, GOD oplevelse!

Recommended Posts

Som helt ny i dette "miljø" om man kan kalde det det, ville jeg i gang.
Med ret mange krav og bekymringer, fik jeg med stor hjælp herindefra, guided mig ind på et sted jeg ville prøve.

Valget faldt på Haderuppigerne, og hurtigt fik jeg øje på Liva.

Fik efter lang tids venten endelig nosset mig sammen til at bestille en tid ved hende (på mail)

Efter lidt GPS problemer, kom jeg desværre 5min for sent, hvilket nok ikke gjorde mig mindre nervøs for mit foretagende.
Jeg ankommer til stedet, hvor parkerings forholdene er særdeles diskrete, og stedet ligger ret øde.

Ringer på og ud kommer telefondamen og viser mig ind på et værelse, en smule mørkt, men måske bare fordi jeg kom ude fra lyset, rigtig hyggeligt værelse, hvor det bestemt ser ud til der bliver gjort noget ud af renligheden!

Er virkelig nervøs, indtil den skønne Liva træder ind, i højhælede støvler (som hendes billeder) og frækt undertøj, en sand fryd for øjet, og meget pænere end jeg egentlig have forventet!
Vi får aftalt 45min, ville jo ikke skubbe hendes planer da jeg kom for sent, enda en del billigere end jeg havde forventet for sådan en smuk pige.

Vi går så småt igang og hun nusser, rører og kysser ganske blidt til at starte med, smider hendes undertøj, og jeg kan ikke få hænderne væk fra hendes smukke bryster! ret hurtigt tager hun mine underbukser af og begynder drilsk at slikke kysse ned af... Hun kan virkelig noget med tungen og munden!... 
nå men på med gumme og i missionær, efter ganske få minutter kan jeg ikke længere holde til at se denne skønne pige, i højhælede støvler, smuk ansigt, store bryster og lange negle der nusser mine nippels, imens hun stønner, så jeg trækker med ud og kommer over mave og bryster!... Sikke en oplevelse!

 

men har tid endnu, så får mere nus, kys, blowjob, og pigeonani, og enda ting som nok ligger væsentlig på grænsen af hvad jeg har betalt for ;) men nok grundet nervøsitet kan jeg desværre ikke mere, det er enda mig selv der erkender det, da hun bestemt ikke virkede som om hun have travlt :)

SUPER dejlig pige!

 

SÅ for at kopier andre medlemmers point system, dog uden at have noget at sammenligne med:

LIVA
Ansigt: 9

Krop: 9

Bryster: 10

Indlevelse: 10+

Kys (tunge): 9
Påklædning: 10+

Stedet
Diskretion: 10!
Parkering: 10!
Værelse: 10!!

Link: http://www.haderuppigerne.dk/page12.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...