Hop til indhold

Pitit lækker thai Mia i Haderslev (samme profil/adr som Sindy)

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/427928

Havde lyst til lidt kærlig behandling og tænkte straks på dejlige Sindy i Haderslev

annoncen var dog overtaget af en lille køn thai ved navn Mia

Blev modtaget af en meget Petit pige med et smukt ansigt, smal om livet, lidt bredere hofter og små dejlige bryster - helt naturlig ung thai. Valgte på stedet 45min FP/GFE (sex med, BJ uden)

uden at spørge om det smuttede hun selv med mig ud i bruseren, hvor jeg blidt og lækkert blev vasket, nusset og fik små tantekys - og jeg var nødt til at gå på knæ og smage hende 😛 

Fortsatte i sengen først med BJ som dog var lidt til den forsigtige side ( hun lavede tricket med at holde en hånd om roden så man ikke kom for langt ind i hende dejlige lille mund)

Derefter sex i div stillinger, hun var lidt forsigtig i starten, men gav langsomt sig hen inden jeg tog hende doggystyle med hende på kanten af sengen og mig stående bagved med fantastisk udsigt til hendes lille stramme krop som fik mig til at føle mig som en ung tyr igen

Hun lod til at nyde det for hun tog min hånd og ledte den ned til hendes skridt så jeg kunne gnubbe hende mens jeg tog hende bagfra dybt og hårdt - det var mere end jeg kunne klare og jeg kom med et brøl og faldt dejligt udmattet om på sengen 

hun tilbød lidt massage bagefter med jeg afslog og vi lå og små nussede i 10 min inden tiden var udløbet 

sluttede af med endnu engang fælles bad

Tror jeg har fundet mig en ny favorit ❤️ 

så hvis du lige som mig er til petite naturlige kvinder uden skyggen af filler og silikone

så er Mia i Haderslev klart et besøg værd

Pas godt på hende 

Redigeret af Hr T.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Synes du selv skal skrive til hende - hun svare straks med priser

Og det er absolut ikke i den dyre ende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.