Hop til indhold

Bedste GFE (tungekys) i København pt?

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Hvad er jeres bud på bedste GFE, hvor der tilbydes rigtige tungekys (inkl. eller mod tillæg) i København pt? 

(Gerne nogen der ikke vaper, så man kan lugte/smage det)

Tak 😎

Skrevet

Hos mig lige nu tænker jeg Lisa i Ballerup - hun giver gerne lidt af det hele og herunder dejlige tungekys og er i prisen, men ved ik om det altid er sådan.

Lisa i Ballerup

jeg har efterhånden også været der en del gange og hun er noget vanedannende og føler det bliver bedre og bedre. Det lykkes hende altid at overraske mig på den gode måde. Massagen er vi aldrig noget til og 1 time flyver af sted.

Redigeret af Henry11

Skrevet

Har lige været hos Elsa Solace og det være dæleme gode, langde dybe, våde tungekys.

Skrevet
  • Author
iznogood skrev, den 24.3.2026 at 22:27:

Helt klart Jessica Serrano og ukrainske Nataly. Begge er Verdens klasse kyssere

Fristende, tak!
Jeg har skrevet (høfligt og med introduktion naturligvis) til Jessica på WhatsApp og som SMS (hun har 1 nummer til hver kan jeg se), men ikke hørt fra hende. Hun har dog en annonce aktiv. Ved du tilfældigvis om hun arbejder i disse dage?

Skrevet

Jessica er her ikke pt. Ved ikke hvorfor nympho annoncen stadig er aktiv.

Nataly er tilbage efter 11 april

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.