Hop til indhold

Historie.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er en gammel dreng, har lige passeret de 60. Og når man når den alder får man lyst til at gøre status. Eller fortælle sin historie. Dele af historien egner sig ikke for familie og vender. Dele af historien går bedre til dette forum. Så here goes: min historie om at købe sig til sjov og ballade.

Da jeg var dreng, og gik i på en pæn privatskole ved Nørreport i København, var Vesterbro et slibrigt sted.  Et sted hvor pæne drenge ikke kom. Alligevel befandt jeg mig en vinteraften i 1980 på halmtorvet, og gik med skoletasken i hånden hen til en meget voksen dame. I dag tænker jeg at hun må have været i begyndelsen af 20erne. For et par hundrede kroner mistede jeg min mødom i en lejlighed i Eriksgade. Så kom jeg i gymnasiet. Jeg fik kærrester, sex med unge piger, men samtidig begyndte jeg at gå til professionelle. Via ekstrabladet. Og jeg drev rundt i den snavsede del af Vesterbro når jeg havde tid og mulighed. Kan i huske at der var kælderbutikker med røde lamper? I en af kælderbutikkerne sad der en lakklædt ældre dame. Troede jeg. Det viste sig at være en trans, den brømte Miss Vandala. Og med hende/ham blev jeg som 17årig introduceret  til SM. Hun bandt mig til en bænk, svingede en pisk i luften og gav mig et håndjob. Relativt uskyldigt, men begyndelsen på noget der skulle fylde i de næste mange år.

Da jeg efter gymnasiet flyttede sammen med en kæreste begyndte jeg systematisk at afprøve alle de kvinder der (i ekstrabladet) havde annoncer for SM. Kan i huske Karina på Roskildevejen? Eller hende den blege smukke pige i Hermodsgade? Vi snakker slutningen af 80erne og begyndelsen af 90erne? Eller Jackie og hendes søster? Og pigerne på Retortvej i Valby? Jeg kan huske dem alle, men bedst husker jeg en nu ret kendt influencer hvis bror er bokser der holdt til i Fortunstræde i et par år. Før hun fik lavet store bryster var hun så ung, fin og elegant. Og virkeligt god med en strap-on. Og virkeligt fantasifuld når det gjaldt ydmygelser.

årene gik, jeg fik efter uddannelse arbejde, blev gift og købte bolig. Med arbejdet fulde rejser, også til Italien og Amsterdam. Og en nat i Napoli løb jeg, lidt fuld, ind i en kvinde med en meget dyb stemme. Det blev min introduktion til shemales. Og den fulgte jeg op på i Amsterdam, og New York, og i London. Jeg er blevet knippet af 30-40 forskellige TSer. Nogle få i københavn, - mange rundt omkring i verden. Det er min seneste passion. Og den slipper nok ikke. 

Tre dejlige ægteskaber, 45 år med købesex. Intet fortrudt, altid sjov og ballade. Jeg har mødt rædselsfulde kvinder og skønne kvinder. Jeg har efter at være blevet spændt fast på et kors opdaget at den søde polak var stang fuld, og egentlig bare ville slukke cigaretter på min mave, - jeg har fået fine blowjobs i sidegaderne til Ramblaen i Barcelona, mellem skraldespande af en smuk 20årig mens hendes tre veninder så på, og jeg er blevet pisset i ansigtet af en smuk 25årig Hellerup pige. Jeg har besøgt den samme venezuelanske kvinde på Frederiksberg med mellemrum over 20 år, og jeg har været nede i kælderen i Peter Fabersgade hver gang der kom en ny dansk pige. Min eneste frygt er at blive dement og plapre ud om alt det snavs jeg har lavet.

Og min top 6 over kvinder (shemales må komme en anden gang) :

Madame Karina, Roskildevejen (ca 1990)
Hende den lyse, blege domina i Hermodsgade, 1. sal. (ca 1992)
Bonnie, - senere kendt som bror til en dansk bokser (ca 1995)
Miss Black i Sommerstedgade (ca 1996)
En tilfældig pige i Barcelona (ca 2000)
Stine og Pia, Peter Fabersgade (ca 2005-6)

Skrevet

Miss Black i Sommerstedgade var fantastisk. Mangen til fast bryster skulle man lede længe efter. 

Ps Jeg har turet de samme steder og samme tidsspan som dig, men med fokus på mere almindelig sex. ;-)

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 55 minutter siden:

Miss Black i Sommerstedgade var fantastisk. Mangen til fast bryster skulle man lede længe efter. 

Ps Jeg har turet de samme steder og samme tidsspan som dig, men med fokus på mere almindelig sex. ;-)

Det sker at jeg tænker på hvor de blev af, ikke bare årene, men også kvinderne. Både dem med xx og xy kromosomer. Og jeg ville ønske jeg kunne huske hvad hun hed, hende i Hermodsgade.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.