Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet den ny pige Sindy, der er kommet til huset, hvor Pinky og Mia holder til...

Så annonce igår og wauw....Hun skal da også prøves..🤪

Skrevet

@Butchermann
Sindy har været i Haderslev i nogle måneder og har flere gode anmeldelser. 
Jeg har selv besøgt hende flere gange og jeg har været yderst tilfreds med full service. Jeg har ikke prøvet massage. 
Kig under anmeldelser thai Jylland her kan du finde mere om Sindy. 

Redigeret af HansenDanmark

• 2 months later...
Skrevet

Jeg ved godt de er taget hjem "sindy og pinky" Jeg har inden de tog hjem haft fornøjelsen af begge samtidigt i en time til fp -det var hot -selv om de brokker sig lidt -når man kysser -sindy er min fortrukken -hun er lidt mere afslappet/menneskelig. pinky ville gerne have det afsluttet før tid, og begyndte og "skynde på" da kun ½delen af tiden var gået -dette måtte jeg lige forklar hende, at det ødelægger den ellers gode stemning vi havde -det prøvede hun så "lidt" at efterleve -gik dog ikke lang tid før hun kom med dybe suk, og øjne i mod himlen. Som jeg valgte at ignorer på det tidspunkt.

Jeg fik prøvet alt jeg kunne tænke mig med begge 2, og de virkerede også veltilfreds trodsalt.

Men de laver ikke et show sammen eller rør hinanden -som jeg tidliger har prøvet med andre;-) Det var sjovt alligevel, og til 2.000kr. fik jeg det jeg kom efter... Håber da om ikke andet sindy kommer igen...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.