Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu læser jeg i et par andre tråde, at diverse Thai-piger fra Vejle anbefales, når man søger en GFE. 

jeg har i den sidst måned nu 3 gange besøgt Ammy i Vejle. Jeg må sige: Bedre GFE skal man lede længe efter: Masser af hygge-snak/flirten (Ammy taler fint engelsk), masser af tungekys - og også en meget fin indlevelse i selve akten. Og så har hun hun helt fantastisk lille veldrejet krop - og en meget stram….

Hun kan varmt anbefales!! 

Skrevet
Gr8 thai lover skrev, for 57 minutter siden:

Nu læser jeg i et par andre tråde, at diverse Thai-piger fra Vejle anbefales, når man søger en GFE. 

jeg har i den sidst måned nu 3 gange besøgt Ammy i Vejle. Jeg må sige: Bedre GFE skal man lede længe efter: Masser af hygge-snak/flirten (Ammy taler fint engelsk), masser af tungekys - og også en meget fin indlevelse i selve akten. Og så har hun hun helt fantastisk lille veldrejet krop - og en meget stram….

Hun kan varmt anbefales!! 

Lyder godt har du et link til hende, på forhånd tak 

Skrevet

Tilbyder Ammy anal, synes ikke det fremgår af annoncen om det er begge der tilbyder det. Har fået anal ved Daw. 

Skrevet
thaijyden skrev, 1 time siden:

Tilbyder Ammy anal

Ammy tilbyder ikke anal 

Skrevet

Jeg har besøgt Ammy for første gang i dag. Det var virkelig en GOD oplevelse. Hvor er hun dog sød, lækker, køn, fræk og serviceminded. Direkte ind i min all time thai top 3 🥰 Med 100% chance for genbesøg. Fin lejlighed i Vejle C. Pænt bad. Nemt at parkere i sidegader tæt på. 
stedet 10/10 oplevelsen 10/10 og Ammy 11/10 🔥

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.