Hop til indhold

Cococola Kbh.

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/q1o521rPZl

Kære brødre

Spar jeres penge - det er det mest intetsigende samvær jeg nogensiden har deltaget i.

Mødte en lille mellemsvær kvinde af afrikansk afstamning, som virkede lidt småsjusket.

Hun forsøgte lidt dirtytalk og derefter ind på lagnet.

Sex uden indlevelse - som i overhovedet ikke - lå bare helt stille og ventede på at jeg blev færdig. 

Profilfoto og profiltekst står slet ikke mål med hendes person. 

Skrevet
Badcop skrev, for 8 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/q1o521rPZl

Kære brødre

Spar jeres penge - det er det mest intetsigende samvær jeg nogensiden har deltaget i.

Mødte en lille mellemsvær kvinde af afrikansk afstamning, som virkede lidt småsjusket.

Hun forsøgte lidt dirtytalk og derefter ind på lagnet.

Sex uden indlevelse - som i overhovedet ikke - lå bare helt stille og ventede på at jeg blev færdig. 

Profilfoto og profiltekst står slet ikke mål med hendes person. 

tak, har fået en besked om at mødes hos hende på amager, men var usikker, hun sagde jeg bare kunne komme og gå hvis vi ikke havde lyst, Men nu sparer jeg den tur
god weekend

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.