Hop til indhold

Savner knappen "læst alt"

Featured Replies

Skrevet

Fin opdatering af siden. Dog savner jeg knappen "læst alt eller hvad den nu hed" . Så man kunne resette en kategori så man let kan se om der er nyt næste gang man logger på. 

er der der et sted ? Eller hvis ikke - kunne vi måske få den igen :) det vil være nice 

Skrevet
sørenbrun47 skrev, for 40 minutter siden:

Dog savner jeg knappen "læst

Der er en du skal bare trykke på øverst i Højer hjørne der stå marker alt 

Redigeret af Bgo

Skrevet
  • Author
Bgo skrev, for 4 timer siden:

Der er en du skal bare trykke på øverst i Højer hjørne der stå marker alt 

Tak - det er ikke helt det samme som før.  År man trykker på den er det hele EG der bliver markeret som læst. Før kunne man gøre det for de forskellige kategorier- det er smartere synes jeg. 
håber den kommer tilbage:) 

Skrevet

hvorfor trykker du ikke bare på det runde logo ud for hver categori så markerer den alt under som læst 😉

Skrevet
  • Author
gøffe skrev, for 22 timer siden:

hvorfor trykker du ikke bare på det runde logo ud for hver categori så markerer den alt under som læst 😉

Tak for hjælpen. det var den knap jeg ikke vidste var "alt læst". Problem solved 

Skrevet

nå den mulighed har de så fucket up men man kan fjerne pr. kategori med knappen i toppen i hvert fald på pc eller under sit profil på alt indhold det er godt nok lettere ubrugelig med det nye layout

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.