peterph 17 Skrevet 12. Maj, 2014 Hej Ved i om privat diskret holder lukket i dag? Jeg har forsøgt at ringe, men uden held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 12. Maj, 2014 Der er ingen piger på vagt - så det har de nok. Synes efterhånden tit de har lukket. Det er ellers et godt sted med mange dejlige piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 12. Maj, 2014 pigerne er vel blevet træt af chefen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 12. Maj, 2014 Kunderne er nok strøget til Valhalla http://www.eroguide.dk/forum/topic/21207-line-tilbage-p%C3%A5-vahalla/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2014 Og jeg kan love dig hr jern at de gjorde de BIG TIME, BIG SMILE... Skøn velkomst med masser af de gode faste gæster jeg før havde, så helt vildt glad og så dejligt at det nu køre perfekt og med styr på det hele igen.. Så ja dejlig dag smil. Kæmpe overskuds kram herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. Maj, 2014 Og jeg kan love dig hr jern at de gjorde de BIG TIME, BIG SMILE... Skøn velkomst med masser af de gode faste gæster jeg før havde, så helt vildt glad og så dejligt at det nu køre perfekt og med styr på det hele igen.. Så ja dejlig dag smil. Kæmpe overskuds kram herfra Gensynsglæde er altid skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
enabe22 27 Skrevet 13. Maj, 2014 (edited) Har Valhalla ikke nogen hjemmeside? eller et sted man kan se pigerne? Og synd at privat diskret har lukket de her dage, havde glædet mig til en dag Christinna var på vagt (har jeg ikke set endnu) eller en dag jeg kunne, hvor Mascha eller Rikke ville være der. øv øv Redigeret 13. Maj, 2014 af enabe22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 22. Maj, 2014 Det kan måske også have noget at høre med, at deres hjemmeside er blevet lukket... tilsyneladende fordi domænet ikke er blevet betalt for...? Bare en tanke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldaten 9 Skrevet 22. Maj, 2014 har fundet dem her med vagtplan osv.... håber det er en midlertidig løsning... http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=11585 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg