Hop til indhold
peterph

privat diskret lukket i dag?

Recommended Posts

Der er ingen piger på vagt - så det har de nok. Synes efterhånden tit de har lukket. Det er ellers et godt sted med mange dejlige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og jeg kan love dig hr jern at de gjorde de BIG TIME, BIG SMILE... Skøn velkomst med masser af de gode faste gæster jeg før havde, så helt vildt glad og så dejligt at det nu køre perfekt og med styr på det hele igen.. Så ja dejlig dag smil. Kæmpe overskuds kram herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg kan love dig hr jern at de gjorde de BIG TIME, BIG SMILE... Skøn velkomst med masser af de gode faste gæster jeg før havde, så helt vildt glad og så dejligt at det nu køre perfekt og med styr på det hele igen.. Så ja dejlig dag smil. Kæmpe overskuds kram herfra

Gensynsglæde er altid skønt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Valhalla ikke nogen hjemmeside? eller et sted man kan se pigerne?



Og synd at privat diskret har lukket de her dage, havde glædet mig til en dag Christinna var på vagt (har jeg ikke set endnu)
eller en dag jeg kunne, hvor Mascha eller Rikke ville være der. øv øv :)

Redigeret af enabe22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan måske også have noget at høre med, at deres hjemmeside er blevet lukket... tilsyneladende fordi domænet ikke er blevet betalt for...? Bare en tanke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...