Hop til indhold

Featured Replies

• Stapler changed the title to Sisy, Rødovre
Skrevet

Jeg var forbi i dag. Det er hende på billederne, så den er god nok. Men... jeg har tidligere haft dårlige oplevelser med piger, der koster 800 for 30 minutter, og det her var ingen undtagelse.

Hun lignede på ingen måde én, der gad være der, helt død i blikket. Hendes blowjob var mekanisk og kedeligt, så efter 1 minut fik jeg hende i missionær. Det var dog den eneste stilling, hun ville, og jeg måtte næsten ikke røre hende.

Jeg spurgte om doggy og fik nej, og efter sex i måske 2-3 minutter sagde hun stop og sagde at jeg måtte få udløsning gennem blowjob. Det fungerede dog overhovedet ikke, og jeg endte med at betale for 15 minutter hos én af de andre piger for at rette op på det.

Hun kan ikke ét ord engelsk, så kommunikation var på google translate til ungarsk.

Hun virkede lidt off, og den anden pige sagde, at det måske var fordi der havde været så mange kunder at hun så at sige var helt bollet træt og havde ondt dernede. Hvilket jo er synd for hende, så jeg endte med at gå derfra og have ondt af hende og have dårlig samvittighed.

Hun er meget smuk som på sine billeder, men hendes attitude var off. Hun virkede i hvert fald slet ikke som én, der var der af egen fri vilje. Men måske jeg fangede hende på en dårlig dag.

Jeg besøger hende ikke igen.

Skrevet

Jeg tilføjer lige: Jeg kan se at de i mellemtiden har skiftet billederne ud på "Sisy" med en helt anden pige. Teksten og selve profilen er nøjagtig den samme, men det er en helt anden person, der optræder på billederne. Hende, opslaget handler om, er en petit sorthåret pige med små bryster og en tatovering på hvert ben, ikke hende der pt fremgår på billederne. Måske den første pige er stoppet?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.