Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Op på hesten igen, som man siger. 

Efter scam oplevelsen, kontaktede jeg Nancy

https://annoncelight.dk/showad/299771

Velkendt sted i Munkebo så jeg bookede en time. 

Ved ankomst blev jeg modtaget af en lille thai pige, som ikke matchede billederne, men hun så sød ud og havde en lækker, petit krop, så jeg tog chancen.

Startede med bad og derefter lidt massage, hvor jeg blev spurgt om det skulle være hårdt, medium eller blidt, så jeg valgte blidt og medium og det var ikke dårligt. Det gik derfra over til lidt b2b og så puttede hun sig ind til mig, på en rigtig dejlig måde, fik vendt mig om, og så var det kys og kærtegn blandet med pussyslide, og uden nogen betænkeligheder røg den indenfor, uden problemer for hun var dejlig våd. Det lille hoved tog desværre over, så det var uden gummi, men der var virkelig dejligt og sensuelt, og jeg kom alt for tidligt, inde i hende. Blev spurgt om jeg ville have mere massage men jeg takkede nej, tog et bad og betalte bagefter.  Lidt pudsigt fordi hun ville kun have 1200kr, fordi det kun havde taget 45min, men jeg insisterede på 1500 😄 Havde desværre kun 200 sedler og hun var meget insisterende på at give mig 100 tilbage selvom jeg sagde nej. 

Rigtig sød pige, ældre end billederne antyder men det gjorde ikke noget, for det blev opvejet af oplevelsen og hendes sødme. 

Rigtig god oplevelse, men pas på, hvis gummi er et krav for jer. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.