Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

De annoncerer ikke, men har hjemmeside. Stedet har nogle år på bagen, men selve massagerummet ser nu fint ud.

Der var tre damer, de to af dem er godt og vel modne, den tredie fik jeg et kort glimt af, inden jeg gik - hun er noget yngre og ser ret interessant ud. Venlighed og smil over hele linjen.

Jeg fik massage af en af de modne. Stor ros, for det var noget af det bedste massage, jeg nogensinde har fået - og jeg har hundeme prøvet mange!

Hun formår at bearbejde de ømme punkter og samtidig give langsomme strøg, så det nærmest føles erotisk. Det var virkelig en nydelse og bagefter kunne jeg føle blodet strømme gennem kroppen, så det var en fantastisk kombination af wellness og solid massage der virker.

Hun er dygtig til at pirre og jeg fik tilbudt HJ. Jeg takkede nej, nok mest fordi jeg ville checke hendes reaktion - for jeg er faktisk mest på jagt efter et grønt sted. Der var absolut ingen sure miner og hun fortsatte den fantastiske massage indtil jeg havde fået en fuld time.

Jeg kommer helt sikkert igen, selvom det bliver svært at sige nej til HJ. Men nok nødvendigt hvis jeg ikke skal blive ruineret af min ugentlige vane med at få massage 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.