Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens,
Var forbi Lisa i Ballerup forleden, og synes jeg vil give en anmeldelse herfra. Det var mit andet besøg hos Lisa, og ligesom første gang var Lisa utrolig god til at man føler sig velkommen, og god til at skabe en hyggelig og fræk stemning. Og Lisa er både flot og har en fantastisk krop, så er du til en mindre og slank thai pige, så er Lisa et rigtig godt bud. Tror hun er ca. 160 høj, og max 50 kg. Og flotte fyldige bryster. Jeg vil ikke gå i deltaljer med indholdet, det må I selv opleve, men nævnes skal dog at Lisa er ret fantastisk til at give BJ (uden), og i doggy position er hun en sand fornøjelse, både at kigge på når man står der for enden, og den måde hun selv deltager på.

Det virker klart som om at Lisa nyder sex. Pas godt på hende, drenge!    

Lisa

Redigeret af Steff007
manglede et par ord

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Hende må jeg besøge ved lejlighed. Jeg har ikke været i Ballerup (med det formål) før.

@Steff007 kan du give et hint om nogenlunde placering uden at røbe adressen, når den ikke står i annoncen? Er det nemt med parkering, tæt på offentlig transport og er det en klinik eller privat?

Og et lille tillægsspørgmål - tungekysser hun?

Skrevet

Jeg kan besvare spørgsmålet. Det er nemt at parkere. Jeg ved ikke om det er tæt på en station da jeg ikke selv tager tog eller bus.

Lisa kysser ivrigt med tungen, som hun også bruger til at rimme (dvs røvslikke) sine kunder med.

Skrevet
  • Author

Jeg kan så supplere - yes, det er rimelig tæt på Malmparken st. Der er i hvert fald dunder 1 km til stationen.

Der er en slags klinik - der er i hvert fald andre GP.

Og enig med Brunfilla - gode parkeringsmuligheder, og hun kysser godt med tunge.

Skrevet
Oliekongen skrev, den 24.3.2026 at 17:26:

Desværre er hun ryger, og det smager man når hun tungekysser.

Enig med Oliekongen. Jeg kyssede hende dog ikke. Men hun lugtede langt væk af røg da jeg besøgte hende. Synes også hun lugtede lidt af sprut. Tror hun havde været i byen dagen før. Hun var ikke påvirket. Hun lugtede bare af bytur. Så jeg kunne ikke gennemføre noget med hende. Men tror hun er fræk når hun går i gang, hvis man kan bide røgen i sig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.