Hop til indhold

Herretur til Bukarest

Featured Replies

Skrevet

Vi er nogle kammerater der skal en tur til Bukarest her til maj, og nogle af os kunne godt tænke os at opleve nogle af deres piger.

Har nogle af jer nogle steder hvor man kan finde dem og hvad man egentlig skal forvente af pris eller kvalitet 

Derudover hvilken bydel skal man bo i for at være tættere på pigerne?

Skrevet

Følger lige med . Vil også gerne med eller hvis en anden skulle ha lyst til en herrertur 😊

Skrevet
  • Author

Både @anmelder og @Devildriver det er pænt af jeg at i gerne vil jeg på turen men vi drenge der skal lave turen og kendt hinanden i over +20 og nogen da i over +30 år, så tænker ikke lige at det er os i skal med

Måske i kan tage afsted sammen og @anmeldertak for tippet om Old Town, det kigger vi på

Skrevet
Devildriver skrev, for 23 timer siden:

Følger lige med . Vil også gerne med,  eller hvis en anden er frisk på en herre tur

Hvis andre end @Devildriver er interesseret, så lad os se om vi kan finde sammen :) 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 5 timer siden:

tak for tippet om Old Town

Jeg har i øvrigt en anmeldelse herinde på samme oplevelse :) 

Skrevet

@Ledelsen Du skal helt klart bo i Old Town. Det er dér tingene sker. Og Bukarest er faktisk en helt fantastisk cool og laid-back by med et hyggeligt centrum for både mad og drikke. Hvad angår piger, så har jeg selv kun erfaring med erotisk massage dér. Det lyder som om at I er klar på lidt mere. Men herfra en klar opfordring til at være varsom i Rumænien ift. at undgå at komme i kløerne på de "forkerte mennesker".

Der er brugbar inspiration at hente på den Rumænske pendant til eroguide https://nimfomane.com/forum/, Den virker troværdig.

Skrevet

Hvordan er "systemet" i Bukarest? Bordeller? Gadepiger? Internet? Go go barer?

De tyske FKK clubber er overflommet med rumænske piger, og jeg mener de har fortalt at prostitution er ulovligt i Rumænien?

Men her er der sikkert en eller flere der ved mere end mig? Så fortæl gerne!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.