Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

- Holy Moly...det var sgu en anderledes Thai-dame...mon der er noget AI der? spændende hvis der er nogen der besøger hende? Man kan nok ikke bare få relax massage...

Skrevet
  • Author
Mejer skrev, for 27 minutter siden:

- Holy Moly...det var sgu en anderledes Thai-dame...mon der er noget AI der? spændende hvis der er nogen der besøger hende? Man kan nok ikke bare få relax massage...

Ja hun har lidt kraftige knogler☺️ 

Er også lidt nysgerrig på om billederne er ægte… Hun vil ikke svare på om det er ægte billeder når man spørger ind til det… Kun hvornår man vil booke tid… 🤔 Mon nogen har været forbi??

Skrevet
  • Author

Nej… det bliver bare et nej… Jeg har længe gået og håbet at nogen kunne give et hint om det var en god eller dårlig ide… Jeg var nødt til at selv prøve det af kunne jeg godt fornemme…

lidt bøvlet kommunikation hvor aftaletidspunktet ikke blev overholdt og jeg måtte ringe og høre om der overhovedet var noget liv i den anden ende 10 min over den aftalte tid…. Ik den bedste start… Og jeg burde nok allerede her have tænkt mig bedre om og gået min vej….

Man får en adresse som ikke passer og derefter bliver man ledt til en massagebutik som ligger overfor…Gammelt vandhul i Aarhus N. Fred være med det…

Pigen er som på billederne meget stor men ikke den pige man ser på billederne… Hun er ikk så køn o virkeligheden…..Men Man bliver lidt paralyseret af hendes kæmpe bryster… men det er osse eneste positive ting at sige om hende…Hun er umiddelbart meget flink og imødekommende men efter kort tid bliver man mødt af alle begrænsningerne og fornemmer hurtigt at hun kun gør det for pengenes skyld… Hun virker ugidelig og doven og vil gerne have seancen overstået så hurtigt som muligt… Der var gang i grønne Tuborg i lokalet ved siden af og jeg havde en følelse af at jeg bare var i vejen for det…. blev både tilbudt med og uden kondom fra starten af og der mistede jeg allerede lysten da hendes annonce siger at det er med kondom…Uden er bare ikke mig….Så jeg kunne ikke gennemføre noget som helst og gik igen efter 35 min med en dårlig oplevelse i bagagen… Uden at få andet en end en dårlig udført sutter som hun ikke kom i mål med… Jeg kommer ikke igen men fik min nysgerrighed stillet og ja et par kæmpe patter er nu også meget sjove at ælte rundt… Men resten var en skidt oplevelse☹️ Brug jeres penge et andet sted….. Go Påske🐣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.