Hop til indhold

Hana chubby girl in Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/444097

Denne skønne og flotte thai dame er nu i Kolding indtil den 22.03.2026. Jeg har tidligere besøgt hende flere gange mens hun var i Aabenraa, og det var altid en rigtig dejlig oplevelse. Hun giver en rigtig god massage og meget mere. Pas på hende, hun er guld værd og utrolig dejlig at være sammen med. Jeg skal helt sikker besøge hende i Kolding, inden hun tager videre til Aalestrup.

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke været der endnu, men den adresse jeg har fået opgivet er ud til en stærkt befærdet vej, med gode parkeringspladser tæt på. Kan selvfølgelig ikke skrive adressen her, da den heller ikke står i annoncen, men centralt i Kolding.

Skrevet

Har besøgt hendes nogle gange i Århus. Er gået glad derfra hver gang og hun er frisk på en del når man behandler hendes pænt 

Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt denne skønne dame, og gensynsglæden var meget stor. Det blev til en rigtig god B2B olie massage, med passende pirring og vi endte i en stor krammer, hvor jeg kravlede ned og slikkede hende til orgasme. Hun tilbød sex, men jeg har lidt problemer med at holde junior hård, når der kommer kondom på, så vi afsluttede med at hun gav mig et rigtig dejligt pirrende handjob. Hun skal helt sikkert besøges igen, når muligheden er der. Men hun tager desværre videre til Aalestrup på søndag eller mandag.

Stedet i Kolding er i en etageejendom ud til en stærkt trafikeret vej, men jeg kunne gå lige ind i opgangen og op på første sal, hvor hun tog i mod mig. Der er gode parkeringsmuligheder på den anden side af vejen, men husk at stille p-skiven. Man må holde der i to timer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.