Hop til indhold

Valeria, Hadsund

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg hos Valeria et lidt træls sted midt i byen i dag. Stedet fungerer dog, selvom det er det bedste man kan sige om det. Jeg glemte det hurtigt, for på trods af nul engelsk (yes, no, cold og i like), så var det en rigtig dejlig kvinde jeg mødte. Små naturlige bryster, lækker røv og kønt ansigt. Virkeligt entusiastisk og meget dybt blowjob uden, og en super sexet kvinde. Fyldt med initiativ, god energi, smil og humør. Det var supergodt.

https://annoncelight.dk/showad/451506

Skrevet
  • Author
onkelpoul skrev, for 13 timer siden:

Jeg var på besøg hos Valeria et lidt træls sted midt i byen i dag. Stedet fungerer dog, selvom det er det bedste man kan sige om det. Jeg glemte det hurtigt, for på trods af nul engelsk (yes, no, cold og i like), så var det en rigtig dejlig kvinde jeg mødte. Små naturlige bryster, lækker røv og kønt ansigt. Virkeligt entusiastisk og meget dybt blowjob uden, og en super sexet kvinde. Fyldt med initiativ, god energi, smil og humør. Det var supergodt.

https://annoncelight.dk/showad/451506

hvordan er dette indslag kommet på min tråd 13 timer før jeg har lagt det op xD hahaha det kan jeg squ ikke helt forstå 

Skrevet
  • Author
Jolle skrev, for 3 minutter siden:

Hej Bloggen :P

har ikke set hende på stedet før men har besøgtet lokationen et par gange

er der nogen her som har besøgt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/329342

Håber folk forstår det handler om denne annonce og ikke det første i opslaget

Skrevet
Jolle skrev, for 27 minutter siden:

Håber folk forstår det handler om denne annonce og ikke det første i opslaget

kræver forudbetaling , det holder mig væk ihvertfald

Skrevet
  • Author
pekan skrev, for 9 minutter siden:

kræver forudbetaling , det holder mig væk ihvertfald

det jo kun for transport, hvis man vil have hende hje til en selv,
hun kræver ikke forudbetalinbg hvis man kommer til hende

Skrevet
Jolle skrev, for 7 minutter siden:

det jo kun for transport, hvis man vil have hende hje til en selv,
hun kræver ikke forudbetalinbg hvis man kommer til hende

jo det kan jeg læse, og alligevel vil jeg advare imod det !
har du prøvet og kom hun til dig ?

Skrevet

Adressen er reel nok og det er pigen sikkert også. Hvis i ikke kan lide at forudbetale, så tag ned og besøg hende i stedet.

Skrevet
  • Author
pekan skrev, for 30 minutter siden:

jo det kan jeg læse, og alligevel vil jeg advare imod det !
har du prøvet og kom hun til dig ?

Det også fair nok ^^ 
har ikke prøvet hende nej det er det jeg efterspørger om andre har :P

men har besøgt stedet flere gange mens der var andre piger

Brunfilla skrev, for 14 minutter siden:

Adressen er reel nok og det er pigen sikkert også. Hvis i ikke kan lide at forudbetale, så tag ned og besøg hende i stedet.

ganske klar over at adressen er god nok ^^ som nævnt har jeg været der før, og min egen personlige intention er også at beøge stedet
vil bare vide om nogen andre har oplevelser med denne thai pige og eventuelt vil dele om det var en god eller dårlig oplevelse :D 

Skrevet

Der er problemer med forummet tror jeg. Min post var originalt en ny anmeldelse af Valeria i Hadsund, og havde intet med denne tråd at gøre.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.