Anicedick 11 Skrevet for 7 timer siden Fedt setup stort og godt fremmøde hun kan virkelig noget også sprøjtede hun så dejligt https://annoncelight.dk/showad/452274 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 12 Skrevet for 7 timer siden Det virker jo reelt, en gratis omgang, hvor hun har bind for øjnene, du kan bruge alle huller, mon der kommer nogle mænner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 125 Skrevet for 7 timer siden Jeg holder mig fra den slags møder når jeg hverken ved hvad alder hun er eller størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Boobman 88 Skrevet for 7 timer siden Anicedick skrev, for 43 minutter siden: Fedt setup stort og godt fremmøde Kan du sige noget om hendes ca alder og vægt? Brunette, blond, rødhåret? Med eller uden gummi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyfymanden 0 Skrevet for 6 timer siden Ud fra det du skriver, @Anicedick, lyder det til at du deltog. Jeg var lige på kanten til at deltage, men af samme grund som @Sexo beskriver, så deltog jeg ikke. Kan du beskrive kvinden på en objektiv og ikke identificerende måde, nu hvor de har skrevet på deres annonce, at de holder et lignende setup i nærmeste fremtid?:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 30 Skrevet for 6 timer siden "også sprøjtede hun så dejligt" bekymrer mig. Er det er trans eller var det sprøjteorgasmer. fortæl nu noget mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Telos 7 Skrevet for 6 timer siden det så rigtig lækkert ud. Ærgerligt at mine knæ ikke kan holde til at sidde på længere. Spændende at se hvad der kommer til at ske næste gang Hun er almindeligt bygget med en lille smule på sidebenene, hvilket jeg kun syntes klæder en pige, mørkt skulderlangt hår og flotte store bryster. Så absolut ikke en ærgerlig trunte men et dejligt stykke kvindfolk. Uden at vide det tror jeg gummi er frivilligt men personligt ville jeg helt klart bruge det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 41 Skrevet for 5 timer siden Ærgerligt jeg ikke nåede at se annoncen i tide. Hvor mange dukkede op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 22 Skrevet for 4 timer siden Var der også hold nu kæft en dejlig fisse og dejlige gyngende patter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg