Hop til indhold
Anicedick

Villig seriøs fræk Q Horsens

Recommended Posts

Det virker jo reelt, en gratis omgang, hvor hun har bind for øjnene, du kan bruge alle huller, mon der kommer nogle mænner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anicedick skrev, for 43 minutter siden:

Fedt setup stort og godt fremmøde

Kan du sige noget om hendes ca alder og vægt?

Brunette, blond, rødhåret?

Med eller uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra det du skriver, @Anicedick, lyder det til at du deltog. Jeg var lige på kanten til at deltage, men af samme grund som @Sexo beskriver, så deltog jeg ikke.

Kan du beskrive kvinden på en objektiv og ikke identificerende måde, nu hvor de har skrevet på deres annonce, at de holder et lignende setup i nærmeste fremtid?:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det så rigtig lækkert ud. Ærgerligt at mine knæ ikke kan holde til at sidde på længere. Spændende at se hvad der kommer til at ske næste gang

Hun er almindeligt bygget med en lille smule på sidebenene, hvilket jeg kun syntes klæder en pige, mørkt skulderlangt hår og flotte store bryster. Så absolut ikke en ærgerlig trunte men et dejligt stykke kvindfolk. 

Uden at vide det tror jeg gummi er frivilligt men personligt ville jeg helt klart bruge det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...