Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Annoncen er nede lige nu men hvis annoncen siger noget i stil med "jeg er våd og liderlig, kom og besøg mig."

Thai omkring 60 kg og 160 høj (er ikke lige 100 % på de tal men det er tæt på)

pris: 700 med og 900 uden for en halv time.

Har været der og gik igen, pigen ser egentlig ok ud med god bygning, årsagen til at jeg gik igen er følgende:

1: jeg kom ca 20 min. for tidligt så jeg sad i bilen og røg mig en smøg, en mand kommer ud fra bygningen, han skutter sig lidt som om at han ikke har lyst til at blive set og går hen til et hjørne og ryger, efter han er færdig bliver han stående.... 10 minutter efter er min tid kommet og jeg går ind... manden står der stadigt lidt creepy tænker jeg...

2. da jeg kommer ind og snakker med hende er hendes tale (dansk) sløset og sløret.... hun er tydeligvis påvirket af et eller andet.

3. Der er INGEN møbler i lejligheden.... INGEN.... det eneste der er, er en sprit ny madrads på gulvet i stuen, den er ikke engang taget ud af plastic indpakningen endnu og resten af sengen ligger usamlet ved væggen. døren til badeværelset er åben og jeg kan se at det eneste der er derinde er tandbørste og pasta samt en shampoo på håndvasken og et håndklæde der hænger på væggen.

4. prisen er ifølge hende nu 800 og ikke 700 som der ellerst står i annoncen.

Konklution:

Det er sansynligvis en pige der ikke selv har valgt denne levevej, Manden der gik udenfor er højst sansynligt en bagmand af en art der var der for at holde øje med hende.

Jeg ville blive væk

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa

jeg har været forbi flere gange, og har kun oplevet hun har været lidt sløret, men har været sød og rar.

Har ikke oplevet nogen der har stået og holdt øje og prisen har været den samme som vi har aftalt.

Hun tager den uden og man må sprøjte i hende uden problemer eller protest.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Skrevet
lbr skrev, den 18.3.2026 at 00:46:

manden står der stadigt lidt creepy tænker jeg...

imens du selv sidder og holder øje med hvem der går ind og ud 😂

Skrevet
Booba skrev, for 16 timer siden:

imens du selv sidder og holder øje med hvem der går ind og ud 😂

som jeg også skrev var jeg alt for tidligt ved stedet, ville ikke være ubehøvlet og komme vadende 20 minutter før aftalt tid, så jeg sad i min bil og røg en smøg men jeg ventede på at tiden skulle gå. Jeg så ham ved rent tilfælde og lagde egentlig kun mærke til ham fordi han skuttede sig og kiggede sig mistænkeligt omkring

• 2 weeks later...
Skrevet

Kommer der stadig af og til, hvis nogle er friske kunne jeg hære hende om hun var frisk på 2 på en gang..?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.