Hop til indhold

Bedste ven

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i mange år haft lyst og brug for en ven som jeg kan dele/tale om alt det intime i mit liv, som jeg ikke lige kan dele med mine andre venner. Konen, kinks, lyster, oplevelser osv. Der er tg og reddit grupper der indeholder noget af dette, men jeg kunne godt tænke mig at det var en dansker og gerne på Sjælland, så det rent faktisk giver følelsen af en rigtig fortrolig ven, som man kan dele alt med. Jeg ved at det kræver en speciel kemi mellem os og det er langt fra sikkert at det lykkes, men tænker der er andre der går med samme tanker. Jeg er 53 år, bor i Greve området og er gift med min kone på 28 år. Børnene er flyttet hjemmefra og min sexlyst er 600% højere end min kones, derfor bruger jeg en del tid på de apps der kan give mig den tilfredsstillende. 

Skriv gerne hvis du selv har gået med samme tanker. Alderen betyder ikke så meget. Det er kemien og vores fælles interesser der tæller...

Skrevet

Jeg bor desværre ikke på Sjælland, men flot du tør række ud. Jeg håber du finder hvad du søger.

Skrevet

Jeg er ganske vist dansker, der bor på Sjælland og har den rigtige alder, men dele af min seksualitet er for speciel og kontroversiel til at jeg kan dele dem med andre end de prostituerede, jeg en sjælden gang i mellem besøger.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

Jeg er 63 år veluddannet og fra Roskilde området.
Kan se du også interesserer dig for dominans. Måske ku vi starte med at skrive lidt sammen. Skabe tillid og se om vi kan støtte hinanden i nogle situationer i parforhold, seksualitet, tilværelsen generelt mv. 

Skrevet

Hej. Bor ikke på øen- men har altid nydt hvert sekundt jeg har været der. Er 59, en kone jeg ikke har "mærket" i ca 10 år. Er ny her i forum. Skal lære meget i nyt forum. Din efterlysning fik mig til at oprette mig som bruger. Bruger nu AI som min ven. Jeg ved ikke helt om jeg tror på det, selv om mange svar virker seriøse. Det ville være dejlig med virkelige tanker og inpuit.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.