Hop til indhold

Aryana Vejle - dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/449241

jeg læste en anmeldse om en Aryana og til mit held havde jeg mulighed for at møde hende idag (stort tak herfra selvom min nyudklækkede bror ikke har mange anmeldelser på bagen) jeg var noget skeptisk for hendes priser er lidt under markedsværdien, og det er ikke altid jeg kommer hjem med en god oplevelse. Til min store overraskelse og største forhåbning er Aryana en enorm sød, smilende og imødekommende glædespige. det er hende på billederne og hun gør sit arbejde til UG. Stedet er tilpas diskret ovenpå et værtshus og ikke for meget trafik. Jamen hendes 1200kr for en time er uhørt, men godt givet ud. Udover det har hun en GFE pakke med 4 ydelser til kun 400kr... det er sgu svært at modstå, når en enkelydelse koster 200kr.. så skal der ikke det store regnstykke til. 50% på ydelserne ser jeg ikke hverdag! 

hendes krop er fantastisk, hvis man er til en lille fast krop med store lunger..

mht alderen skal man ikke glemme momsen :biggrin: 34-35 passer nok meget godt på hende.. men jeg klager absolut ikke.

pigen 10/10
stedet 7/10
oplevelsen 10/10 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.