Hop til indhold
Plaskeren

Smartass mod US marine

Recommended Posts

Guest Sunny the best

Arh hahaha hold nu kæft for en spasser. Ham havde jeg sgu også givet en knytnæve lige i fjæset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lige præcis sådan det plejer at foregå når jeg er i byen.

Faktisk noget pis atr jeg altid bløder sådan ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh hahaha hold nu kæft for en spasser. Ham havde jeg sgu også givet en knytnæve lige i fjæset.

Jeg er semi nært beslægtet med en stor militær familie ovre i guds eget land. Og som en af familiens marine soldater sagde: The corps doesn't teach us how to box, karate or any of the other fancy stuff. It teaches us to fight and win.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Minder mig om scenen fra Indiana Jones, hvor Jones trækker pistolen og skød en fjende som lavede en faretruende svær-opvisning før angrebet :lol:

">

Del dette indlæg

Link til indlæg

Minder mig om scenen fra Indiana Jones, hvor Jones trækker pistolen og skød en fjende som lavede en faretruende svær-opvisning før angrebet :lol:

">

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pudsigt nok, så endte scene sådan fordi Harrison Ford var død syg og dårlig kunne stå på benene. Det var ellers skrevet ind som en episk slåskamp med der hele.

Jeg har set en portrætudsendelse med Harrison Ford, hvor han selv fortæller at han var rigtig syg af influenza og slet ikke kunne overskue at skulle udkæmpe den omhyggeligt indøvede kamp på pisk og sværd, derfor blev den spontant lavet om på stedet.

Jeg synes scenen er fantastisk, netop fordi vi alle kan se der er lagt op til den store duel - og så kommer der et forløb vi slet ikke havde forudset - jeg husker stadig publikums begejstrede reaktion i biografen :D :D

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Århhh ja den scene husker jeg godt :) fik det vildeste grineflip. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det har du ret i , stilen hedder Capoeira, brasiliansk kampsport.

i know... og bevares - han formår da sådan ... nogenlunde... at præstere en bananeira men med mindre det er en meget dygtig kæmper der seriøst underspiller alle moves og gør grin med tingene - så er han en meget dårlig udøver 

men uanset hvilken er scenen sjov alligevel... 

får mig til at tænke på de gode gamle Tekken dage *gg* 

Del dette indlæg

Link til indlæg

i know... og bevares - han formår da sådan ... nogenlunde... at præstere en bananeira men med mindre det er en meget dygtig kæmper der seriøst underspiller alle moves og gør grin med tingene - så er han en meget dårlig udøver 

haha har du spillet Tekken :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen Jasmin dog :wub: :wub:

Nu ved jeg hvad vi kan lave, næste gang vi ses, hvis du skulle dehydrere igen :rolleyes: :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop nu Jasmin.

Du har allerede sprængt attraktions skalaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eddie/Tiger. Det var god underholdning i mange timer der :)

Redigeret af andemad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...