Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Skiderik skrev, den 17.3.2026 at 04:46:

Ja da hun var i Valby. Kan desværre ikke komme igennem til hende mere. 

Kan du sige lidt om oplevelsen ?

Skrevet
Blue man skrev, den 18.3.2026 at 08:53:

Kan du sige lidt om oplevelsen ?

Jeg kan huske at hun havde en fantastisk krop og ellers var det hele rimelig standard. Men stadig en gentagelse værd :)

Skrevet

Hun har været mange år i branchen og ja hun er en pæn pige men fuck hvor hun kører på rutinen.  Det er dåse-støn og en krop der kører som peter kanin på 100 omdrejninger uanset om hun er øverst eller ligger på alle fire. Jeg synes ikke det er frækt. 

Skrevet

Jeg har mødt Natty mange gange. Første gang var nok omkring 2018 da hun kaldte sig noget andet. Som med mange Thais er antal besøg og hvor godt du kender hende afgørende før servicen. Dog har det med tiden været en tendens at skrue ned på servicen hvilket er ærgerligt. Nattys højeste niveau er fantastisk. GFE oplevelse og tilbyder de meste. Men på senere tid har det været mer rutine service, ikke samme GFE som tidligere. Aldrig direkte dårligt, men ikke samme niveau som tidligere. Kan godt ha at gøre med at hun været længe i branschen. Ved også at mange piger gør alt for at få en god kunde base, men vi skal ikke lade os narre at vi er specielle eller kæreste materielle. Noget mange prøver få os at føle for at komme tilbage. Når basen er bygget op skrues det ned på servicen. Med få undtagelser og det er min oplevelse med Natty. Kan godt forstå pigerne, de fleste gør det af nød, og for at forsørge familien hjemme i Thailand. Men vil trods alt anbefale Natty, hun er er meget smuk og gudelækker krop. Mødte hun på Luna bar i Kbh en gang, og hun huskede mig efter mange besøg huskede hun mig. Vi tog nogen drink sammen, og hun prøvede overtale mig at tage med hende hjem (skulle betale skal siges), men har en kæreste nu så takkede pænt nej. Vi hyggede os stadig sammen i nogen times tid. Så mega sød personlighed også.

Redigeret af Sigge

Skrevet
  • Author

Jeg har kigget en del på hende men er lidt bange for at det bliver en dårlig oplevelse hvis hun har skruet serviceniveauet ned og tempoet op. Er der nogen som har besøgt hende i Hillerød og måske kan sige ca. hvor hun holder til?

Skrevet

Hun er lækker det indrømmer jeg, har ikk været der, men 28 er hun ikke, hvad jeg ved er hun lige blevet 40.

Alt er os lavet på hende, bryster ansigt, fissen er syet ind fordi hun var for løs,

Hun plejer at være glad for at få den i numsen for 500.mere

Skrevet
  • Author

Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med hende. Må finde en anden at hygge med.

Skrevet

ib. skrev, for 13 timer siden:

Alt er os lavet på hende, bryster ansigt, fissen er syet ind fordi hun var for løs,

Hun plejer at være glad for at få den i numsen for 500.mere

Er sådan set enig, selvom den sammensyede fisse er ny info :/ Men de er jo dygtige i thailand. Måske også derfor hun er så opsat på at sælge numsen for at beskytte investeringen i fjamsen. Jeg ved at flere har fået lov til at bruge hende analt uden ekstrabetaling.

Skrevet

Jeg har lige besøgt Natty i dag og hun er virkelig smuk og ligner sine billeder 100%

Ja hun har nogle dejlige store boobs, hvilket jeg elsker også selvom de har fået lidt hjælp.

Hun er super venlig og meget kysse glad med tunge. Hende krop er meget berøringsvenlig og ingen begrænsninger,

Natty - et besøg værd

Skrevet
Henry11 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har lige besøgt Natty i dag og hun er virkelig smuk og ligner sine billeder 100%

Ja hun har nogle dejlige store boobs, hvilket jeg elsker også selvom de har fået lidt hjælp.

Hun er super venlig og meget kysse glad med tunge. Hende krop er meget berøringsvenlig og ingen begrænsninger,

Natty - et besøg værd

Jeg kan ikke genkende at hendes serviceniveau er faldet men jeg har jo heller ikke besøgt hende før, men jeg syntes hun var meget på og var også klar med at fortælle hvad hun syntes er godt, og nye dejlige ting er altid velkommen.

Skrevet

Ingen grund til at citere lange indlæg. Specielt ikke når du citerer dig selv, @Henry11

Henry11 skrev, den 6.4.2026 at 19:00:

...kan ikke genkende...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.