Hop til indhold

Yaya Thai massage Odense C

Featured Replies

Skrevet

Billedet er ikke af hende ellers er de i hvert fald rigtig gamle, skal nok ligge 25+ til alderen, bliver bare så træt når de snyder med billeder og alder, eller var service ok, men lidt svært at komme helt op at ringe når annoncen ikke passer til virkeligheden 

Skrevet

Billederne er 100% af hende, og jeg vil også sige rimelig retvisende. Dog er de muligvis forskønnet lidt, og hun skal nok være i 40'erne vil jeg tro. Men stadig et pænt ansigt, store hjulpet bryster og en god fyldig numse, som billederne antyder.

Hun er sød og vil gerne gøre det godt for én.

Skrevet

Jeg havde også en god oplevelse hos Yaya. Meget servicemindet, smilende og dejlig:wub:

Og muligvis godt over 40 år:rolleyes:

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har lige besøgt yaya i Skive, hun er ikke den smukkeste thai pige men hendes massage er helt fantastisk, hun er urolig servicemindet og dejlig stram, desværre er hendes bryster hjulpet, er mere til de naturlige.

Hendes alder ved jeg ikke så meget om, men jeg synes generalt at de lidt ældre piger er en del mere erfarne og gør et godt stykke arbejde, præcis som yaya gør. Jeg kan helt klart godt anbefale hende, hun gør det godt og ønsker det godt for dig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.