Hop til indhold

Lady Cherry, Lolland

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kan dele deres erfaringer? 

Jeg tror desværre ikke hun annoncerer pt. 

Skrevet

Jeg var med til et SM Træf engang, hvor hun deltog i lidt forskellige roller.

Da jeg havde været i bad, fået låst mit tog inde, blev jeg ført ovenpå, fik en hætte over hovedet, og manchetter på ankler og håndled. Blev stillet op af et RIO Nets gitter, med spredte ben og arme gjort fast så jeg stod udspændt. Fik en omgang med pisken af en ukendt Domina, der sluttede af med at fortælle at det var en begynderomgang.

Efter noget tid fornemmede jeg at der var nogle i nærheden af mig, kunne mærke at der var en som åndede på mit ansigt, da jeg fik revet hætten af, stod pigen fra filmen lige over for mig, spændt fast på samme måde, vi kiggede det lidt på hinanden .

Vi kunne ikke kysse rigtig, men vore tungespidser kunne nå hinanden, så vi stod og legede lidt, ind til det blev opdaget, så fik jeg en GAG i munden og 10 piskeslag, for at pirre tøsen. Da vi igen stod alene, fandt vi ud af, at vores brystvorter kunne røre hinanden, det var faktisk  meget pirrende, og jeg fik rejse flaget så meget, at jeg kunne få den gennem nettet, jeg kunne ikke få den op i hende selv om vi forsøgte, men hun kunne glide frem og tilbage på den med hendes skamlæber, da det var allerbedst blev vi afbrudt. Hun blev fjernet og jeg fik 20 piskeslag for at gejle hende op ;)

Tror hun kaldte sig Claudia den aften.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.