Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/345520

da jeg ikke kunne finde noget om hende var jeg selv nød til at tage en for holdet. Nøj jeg var glad for jeg gjorde det. Hun vil blive en travl dame. Billeder er hende og hun er virkelig smuk og rigtig rigtig sød. Bestilte 45 min fp og massage delen nåede vi ikke til det var totalt som en kæreste oplevelse der var rigeligt med kys og kram jeg er glad for hun ikke er lige i nabolaget, for så var jeg blevet en fattig mand. 

Stedet er rigtig fin dog tror jeg ikke der var mulighed for bad.

Redigeret af skærmtrold

• 1 month later...
Skrevet

Besøgte SiSi i en halv times tid i Esbjerg. Meget sød kvinde. Lidt oppe i årene, men lækker og blød krop.

Sisi er meget berøringsvenlig og gav et rigtig fint blow, hvis man er til den lidt mere pirrende udgave. Rigtig lækker lille fisse, som var en fornøjelse at slikke - og trænge op i.

Anbefales herfra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.