Hop til indhold

"Gadepiger" i aarhus

Featured Replies

Skrevet

kan det passe at vi ikke har et sted i Aarhus, hvor der står "Gadepiger" / "unge kvinder" - som mangler penge. Der var tidligere et indlæg, hvor en fyr nævnte Bruuns galleri, enten ved trappen mod dgi huset, eller modsatte side, uden for ved Bruuns gade.. men jeg så nu aldrig nogen..

hvad med indgangen til banegården ?

Er der nogen der har erfaringer de vil dele :cool:

Skrevet

Og i så fald, hvad er standarden på disse piger? Altså snakker vi udenlandske piger eller?

Skrevet

Der var tidligere et indlæg, hvor en fyr nævnte Bruuns galleri, enten ved trappen mod dgi huset, eller modsatte side, uden for ved Bruuns gade.. men jeg så nu aldrig nogen..

Bruuns Galleri blev engang nævnt af Århusman her

Men jeg kan nu ikke se noget nævnt om hvor ved/i Bruuns Galleri, hverken ved trappen mod DGI-huset eller M. P. Bruuns Gade. Hvor har du læst det?

Skrevet

Bruuns Galleri blev engang nævnt af Århusman her

Men jeg kan nu ikke se noget nævnt om hvor ved/i Bruuns Galleri, hverken ved trappen mod DGI-huset eller M. P. Bruuns Gade. Hvor har du læst det?

tror jeg skrev en personlig besked til ham - og fik svar, han nævnte trappen, for oven - og forneden...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.