Fyr47 1 Skrevet for 7 timer siden https://annoncelight.dk/showad/449427 Nu har jeg flere gange benyttet hjemmesiden her til at læse folks beretninger inden et besøg, simpelthen for at få ro i maven, og se om det var pengene værd, så tænker det er min tur nu til at give en beretning Jeg skrev til Svendborgpigen og fik ret hurtig svar retur, plan var at besøge hende den følgende dag. Man besøger hende i hendes private lejlighed, og derfor havde hun krav til at man sendte billede, og at man sendte billede et bestemt sted fra når man var fremme. Det var fint for mig jeg sendte billede og jeg fik den endelige adresse. Hun tog imod mig i døren, billederne stemte overens med hvad jeg mødte, hun er en fræk moden pige på omkring de 50 ligesom jeg godt kunne tænke mig. Vi gik ind i lejligheden, og hun bad mig om at jeg satte mig på hendes seng, hun satte sig på knæ på gulvet foran mig og begyndte at kysse mig og tage tøjet af mig, hun var virkelig engageret og jeg tror vi begge nød det 100 % i mens kunne jeg nyde hendes bryster og hendes balder, hun tog fat med en hånd og førte min hånd ned til hendes fisse som tydeligvis var våd og meget klar Vi lagde os op i sengen hvor vi fortsatte og jeg kunne få lov til at slikke hende. (Jeg elsker at slikke fisse) Den frækkeste fisse der smagte vidunderligt, og hun nød at blive slikket, hvilket man kunne høre tydeligt på hende, mit bud er hun kom to gange hvilket var mega frækt Jeg havde betalt for 30 minutter med gummi 1500 kroner og nu gled min pik op i hende, vi prøvede en tre-fire stillinger som var mega frækt hvor jeg til sidst kom ud over hende Vi var vist kommet til at overskride tiden lidt, men jeg tror vi begge havde det hyggeligt og frækt Jeg kan varmt anbefale hende til andre, vil dog opfordre til man behandler hende ordentligt da hun er en virkelig sød pige og fortjener det bedste Så alt i alt er hun super seriøs Jeg vil klart gerne besøge hende igen, hun ligger dog i den dyre ende så der bliver lidt lang imellem besøgende desværre Men ti ud af ti herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg