Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Jane https://nympho.dk/n8104/2856/massage-hj-400-massage-superfransk-600-kr-30-min-prostata-hj-700-kr-tilbud-fullpack-kaerester-sex-69-tungekys-800-53-33-11-80-tel-53331180

Det blev bestemt et besøg, der rød ind på min top 10 og det er absolut ikke sidste gang, jeg fik besøgt hende.

stedet er nemt, diskrett og med gode parkeringsmuligheder. Jane selv er en køn, erotisk buttet thailandsk kvinde eet eller andet sted i fyrrerne - store naturlige bryster med brystvorter, der bliver dejligt store og stive når man tager dem under behandling. Jeg havde egentlig tænkt mig, at ville have den store tur med fræk snak, forspil, og sex i mange stillinger, men det fik Jane forpurret - på den gode måde. Hun startede med en blød erotisk massage, der lynhurtigt gik over til den mest ophidsende behandling af min bedste ven, som jeg nogensinde har oplevet. Inden jeg så mig om lå jeg på knæ mens Jane sad bag mig og tog mig under kærlig behandling mens hun fortalte mig i malende vendinger hvad hun ville gøre ved mig. Det var helt vildt ophidsende og jeg svævede nærmest over sengen. Inden jeg så mig om kunne jeg ikke holde mig tilbage længere og overgav mig til hendes fantasifulde hænder og eksplodere i den kraftigste orgasme, jeg længe har haft. Jane var indstillet på at fortsætte, men jeg var helt kaput og svag i knæene, så efter lidt nussen tog jeg tøj på og forlod stedet vaklende og smilende. Og så må jeg se om jeg holder længere næste gang. Jane har nemlig en meget, meget lækker  og stram fisse, som jeg absolut må begrave mig i.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.