Hop til indhold

Dinna, Svendborg en blondine, ægte dansk eksklusiv High Class værtinde

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/299050

For en uges tid siden drog Frankthetank på visit i Svendborg, hvor en ældre dame ved navn Dinna ventede. Og lad mig sige det sådan: hun var bestemt oppe i alderen. Jeg ankom til adressen efter en ganske fin korrespondance over besked og en yderligere telefonsamtale, hvor vi fik lukket en fræk lille aftale — nemlig 45 minutter med hendes såkaldte “speciale”. Anmeldelserne antydede en ægte gilf, og selvom det ikke ligefrem er hverdagskost for Frankthetank, tænkte jeg, at lidt ældre erfaring måske kunne være spændende at prøve af.

Hun tog varmt imod mig i døren, iført en rød blondekjole, der gjorde sit bedste for at holde styr på begivenhederne. Jeg trådte indenfor i varmen og blev straks tilbudt lidt procenter til kroppen. Vi fik et glas og hyggesnakkede, mens jeg flere gange overvejede, om jeg burde vende om, det var trods alt en tand ældre, end Frankthetank normalt bevæger sig i nærheden af. Men kemien var der, og jeg besluttede mig for at forkæle den modne kvinde lidt.

Vi begyndte med et bad sammen, og det var faktisk overraskende frækt, helt tæt op ad hinanden, uden de store grænser for, hvad der foregik. Frankthetank vågnede, og Dinna lignede én, der var mere end klar. Ind i sengen med os, og så tog tingene fart. Hun lagde ud med et fremragende stykke arbejde, og derefter forsøgte hun sig med en ridetur, som jeg dog ikke var synderligt imponeret over. Hun hoppede som om hun stod på en trampolin, og mine hofter protesterede højlydt.

Vi skiftede hurtigt stilling, forfra, bagfra, sidelæns og hele vejen rundt — men det var desværre ikke lige dét, Frankthetank tændte mest på. Til sidst måtte jeg trække mig, smide kondomet og afslutte på hendes bryster.

Alt i alt var hun en utrolig sød dame. Mit bedste gæt er, at hun var en smule halv-snallert og i hvert fald et godt stykke over de 69. Så er man til virkelig ældre damer, så er det bare at give los. Er man ikke til +70, så ville jeg nok ikke anbefale det. Det var nok sidste gang, Frankthetank præsterede over hendes barm — men smilende, venlig og engageret var hun, og hun lever sig virkelig ind i det, selvom jeg forestiller mig, hun har gjort det en million gange før.

Redigeret af Stapler

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg synes, det virker som en rimelig pris, især når man tager hendes danske baggrund i betragtning. Hvad angår alder, er det selvfølgelig svært at bedømme uden at vide præcist, da præferencer kan variere. Men samlet set virker det ok fornuftigt for en 45 minutters session.

• 1 month later...
Skrevet
Frank78 skrev, den 2026/3/29 at PM5点30分:

我觉得这个价格挺合理的,尤其是考虑到她的丹麦背景。至于年龄,当然很难在不了解具体情况的前提下做出判断,毕竟每个人的喜好都不一样。但总的来说,对于45分钟的课程来说,这个价格似乎还算合理。

Hvor meget betalte du for 45 minutter? Er det værd at prøve?

Skrevet
  • Author
Maris skrev, den 12.5.2026 at 01:38:

Hvor meget betalte du for 45 minutter? Er det værd at prøve?

synes bestemt hun er et besøg værd. Kan ikke huske præcis hvad jeg gav, men i den høje ende, hvilket er fair, når hun er dansk

Skrevet

Det er utroligt, at hun stadig er aktiv.
Flere af billederne brugte hun også for 20 år siden

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, den 13.5.2026 at 14:38:

Det er utroligt, at hun stadig er aktiv.
Flere af billederne brugte hun også for 20 år siden

Tja, har du besøgt hende? synes hun virker en smule halv beruset når man besøger hende for tiden.

Skrevet
  • Author
jjjj2fdsdf4 skrev, den 24.5.2026 at 02:49:

Nogen der ved hvor i Svendborg hun Er eller hvad addressen er

Adressen er ikke i selve Svendborg, og hun er tilbage midt juni

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.