Hop til indhold

Amazing Body Top Services Real Photos Incall & Outcall - 383135

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/383135

Frankthetank har efterhånden været på visit en del gange, og hver eneste gang møder han den samme fuldstændig vanvittigt flotte tøs, som på imponerende vis holder formen ved lige. Hun er en sand fornøjelse — skøn som en sommerdag og dygtig til alt det, man nu engang forventer, hun skal kunne. Og gårsdagens visit var ingen undtagelse.

Endnu engang lagde Frankthetank vejen forbi, og endnu engang endte det i ren succes. Jeg bestilte en time og tredive minutter, for jeg ville jo gerne se, om jeg kunne nå at tage to omgange i karrusellen. Desværre måtte Frankthetank endnu engang erkende, at han kun kunne holde til én tur. Det har vi prøvet før, og vi joker altid med, at jeg burde nøjes med at bestille en halv time — men håbet er som bekendt lysegrønt.

Til gengæld var hun, som altid, fuldt ud serviceminded. Denne gang bød hun endda på både saftige kys og lidt ekstra nærvær, og hun var selv ivrig efter, at Frankthetank leverede nogle lækkerier den anden vej også. Om det er standardprocedure, eller om det skyldes, at vi efterhånden ses jævnligt i Odense, skal jeg ikke kunne sige. Men hun fortjener ros for det — det er desværre ikke hver dag, man støder på en så flot pige, der både er vild, engageret og oprigtigt imødekommende.

Alt i alt endnu et besøg, hvor Frankthetank gik tilfreds hjem, og hvor hun endnu engang beviste, at nogle mennesker simpelthen er en klasse for sig. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Nogle der ved, hvornår hun igen annoncere igen i dk, eller på fyn? hendes link er ej mere aktivt... og længe siden jeg har set hende

Skrevet
Frank78 skrev, den 29.4.2026 at 09:59:

Nogle der ved, hvornår hun igen annoncere igen i dk, eller på fyn? hendes link er ej mere aktivt... og længe siden jeg har set hende

Sidst at jeg snakkede med hende, sagde hun at hendes sidste besøg, inden at hun forlader branchen, ville finde sted i april. Men det har ladet vente på sig. Så måske at hun har besluttet, at det var det sidste besøg, eller også har vi det til gode.

Skrevet

SteinMeister skrev, den 30.4.2026 at 13:11:

Sidst at jeg snakkede med hende, sagde hun at hendes sidste besøg, inden at hun forlader branchen, ville finde sted i april

Vil det siges at jeg ikke nåede denne frækkert? Amen pis! Kender du evt. En der på samme level som hendes mesterværk som befinder sig her i odense ?

Skrevet
monst skrev, for 10 timer siden:

Vil det siges at jeg ikke nåede denne frækkert? Amen pis! Kender du evt. En der på samme level som hendes mesterværk som befinder sig her i odense ?

Man kan håbe på, at vi stadig har et sidste besøg til gode. Hun har før rykket datoer for de besøg, hun har oplyst mig om før.

Nej desværre ikke. I hvert fald ikke efter min egen mening. Jeg er dog heller ikke så aktiv i miljøet. Så jeg ville prøve at høre nogle andre, om de har et bud.

Skrevet
  • Author

Det begynder så småt at tegne hen imod det sidste besøg nu hvor vi allerede skriver start til midt maj, synes tiden at have spændt hestene for vognen og kørt raskere, end hjertet kunne følge med. Det er en kende sørgmodigt, at man ej fik lejlighed til at besøge hende en sidste gang

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tror, vi taler om Michelle her. Jeg har været der et par gange, og gud, hvor var hun god. Jeg håbede på en runde mere, før hun tog afsted, men tid og omstændigheder forhindrede det. Nå, alle gode ting må jo have en ende. Jeg savner hende. Nok det bedste, jeg har oplevet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.