Hop til indhold

Ariana Seductive appearance - 450417

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/450417

Så var Frankthetank naturligvis i gang igen, og endnu engang havde man bestilt en times ulejlighed for naboerne. Efter en kort kontakt og nogle hurtige beskeder kom en aftale på plads: én time skulle den luskede handel vare. Jeg fik sendt 300 kroner afsted til taxa via Revolut, for det krævede hun. Normalt ville jeg aldrig gøre den slags, men Frankthetank var usædvanligt bankende, så jeg fik dem sendt afsted i den tro, at det hele var legitimt.

Heldigvis viste det sig, at den kære pige faktisk var med på aftalen, og tyve minutter senere dukkede pigebarnet op. Om det var hende fra billederne, er svært at sige — personligt havde jeg håbet på noget bedre, men sådan skulle det ikke være. Ind ad døren kom hun, og tøjet røg af hurtigere end man kunne nå at blinke.

Hun gik straks i gang med Frank, og han vågnede som et lyn fra en klar himmel. Kondomet kom på, og så gik hun ellers bare i isvaflen. Desværre var alle hendes ydelser med kondom, men sådan måtte det nu engang være. Fem minutter på sodavandsisen, og så op på den store kæphest — det nød hun godt af. Seks-syv minutters ren ridning, og derefter en tur bagfra.

Desværre skuffede Frank, og vi måtte begynde forfra. Her skulle både Frank og pigebarnet lige have en pause, hvorefter jeg spurgte, hvor længe der var tilbage. “Fem minutter,” sagde hun. Hvor hun har lært at kigge på et ur, vides ikke, for der var højst gået tredive minutter. Men jeg gad ikke diskutere med hende, så vi måtte i gang igen hurtigst muligt, så Frank kunne få sin forløsning.

Til sidst svigtede han ikke og klarede det i en fin cowgirl, og forløsningen kom endelig. Udover lidt lystløgne om tiden og at hun måske ikke var specielt snakkesalig, var det en okay oplevelse. Jeg tror, hun er ældre, end hun giver udtryk for, men sådan er det jo. Hendes bj var okay, handjobbet virkelig godt, og hendes rideevner var af en kvalitet, man godt kan kalde top. Alt i alt en ganske udmærket oplevelse. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.