Hop til indhold

Anaïs - Tantra/Erotisk massage -Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Anaïs I fredags

https://annoncelight.dk/showad/332729  

og det var intet mindre end en perfekt optakt til weekenden efter en travl arbejdsuge.

Anaïs er en smuk, sød og behageligt selskab som taler glimrende engelsk.

Nem booking, god kommunikation, udmærket sted. Jeg havde bedstilt 90 min intim/tantramassage. BtB udgjorde en betydelig del af massagen. Normalt er jeg mere til hænder, men Anaïs meget velformede brystparti gjorde underværker - hendes B-t-B var virkelig dejlig. I det hele taget var det en kompetent og dejlig oplevelse.

Normalt er lyde lidt et turn off for mig, men Anaïs' små søde lyde/suk havde en  nærmest meditations agtigt effekt på mig - overaskende dejligt.

Hendes lingam afslutning var både "velkomponeret" og  powerful. 

Er man til afspændingsmassage og en afhængighedsskabende god lingam afslutning så er Anaïs et godt valg. Klar anbefaling.

Skrevet

I dag var det min tur til endnu et pragtfuldt besøg hos denne søde og fantastisk smukke og velskabte kvinde.

Hendes sensuelle og pirrende body-to-body massage er virkelig lækker, med de fantastiske smukke naturlige bryster.

Hendes personlighed er rigtig sød og indlevende.

Og det afsluttende håndjob er pirrende og godt udført. En dejlig eksplosiv afslutning.

Vi afsluttede besøget med en tur på café. Dejligt med så smukt selskab.

Skrevet
Pus skrev, den 15.3.2026 at 12:52:

I dag var det min tur til endnu et pragtfuldt besøg hos denne søde og fantastisk smukke og velskabte kvinde.

Hendes sensuelle og pirrende body-to-body massage er virkelig lækker, med de fantastiske smukke naturlige bryster.

Hendes personlighed er rigtig sød og indlevende.

Og det afsluttende håndjob er pirrende og godt udført. En dejlig eksplosiv afslutning.

Vi afsluttede besøget med en tur på café. Dejligt med så smukt selskab.

Hejsa.

Lyder dejligt. Var du på cafe med hende?

Hvordan kom igennem spurgte du bare?

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt hende mange gange, de seneste fire år, så vi har oparbejdet en gensidig tillid og kemi med hinanden.

Så ja, jeg spurgte hende og vi har faktisk været på café og restaurant sammen adskillige gange gennem årene.

Skrevet

ok tak for svar, ja det er jo sådan med tillid og kemi

men det er da dejligt selvskab at have med

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.