Hop til indhold

Party Girl - 15min fra Næstved

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/451228

spar for guds skyld Jer selv for turen og fristelsen, da virkeligheden på INGEN måde stod mål med fotos og beskrivelsen i annoncen. 

Det bedste ved den oplevelse var, at det er første gang jeg er blevet snørret så grundigt og dermed er blevet en erfaring rigere..

Lidt subjektive vurderinger:

- pigen var 30 kilo tungere end på billederne 

- intet i teksten blev leveret

- det skulle bare overståes og jeg nåede kun at blive halvfed inden kondomet kom på, lidt hjælpeløst fransk og så ind i varmen med en halvfed…nuvel den blev hældt ind og efter en uengageret ridning måtte jeg bede om doggy, så der var en lille chance for at blive stiv og færdig. 

- doggy blev gennemført med et af hendes ben strakt og holden igen, så det var sq ikke nogen stor oplevelse. 

Kan ikke have andet end ondt af pigen, hun gad virkeligt ikke!

Kan ingenlunde anbefales!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.