Hop til indhold

Søgning på side6.dk

Featured Replies

Skrevet

Hej

Måske har emnet været oppe før, kunne ikke lige finde noget ved hjælp af søgefunktionen:

Bruger jævnligt bla. side6.dk til at finde pigerne, men kan ikke lige gennemskue hvorfor den ikke viser alle annoncer når man filtrerer sin søgning.

Vælger jeg f.eks. "Sjælland" og "massage" og sætter hak i "med billede" får jeg vist 22 annoncer i dag, alle med billede på profilen.

Vælger jeg det samme, men undlader at sætte hak i "med billede" får jeg 111 annoncer vist. Klikker jeg ind på den enkelte annonce er der alligevel billeder.

Er der en naturlig forklaring herpå, eller er deres søgefunktion/filtrering bare dårlig?

Pft og god dag til alle  :)

Skrevet

Jeg har heller aldrig kunnet afkode, hvordan den side fungerer. :cry::sad:

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg er begyndt at forsøge med at søge på bynavne, for at få de mest relevante resultater - giver det så ikke noget, går jeg lidt længere ud - men om det er med billede eller ej ved jeg heller ikke hvordan det fungerer - men kunne forestille mig, det har noget at gøre med, hvormeget der er betalt for annoncen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.