Hop til indhold

Hvad er den vildeste "lille" vibrator?

Featured Replies

Skrevet

Min kæreste bruger magic wand vibrator. Vi vil gerne sexe mens hun bruger den, men den er simpelthen for stor..... altså vibratoren.

Hvad findes der af små meget kraftige vibratore som i kan anbefale?

Skrevet

Kan anbefale denne

https://www.secretkiss.com.au/products/orgasmic-clitoris-pen-vibrator-secret-kiss?srsltid=AfmBOoqFjfeBN9VGD5_cAimBRzoyT3k06_akCt4BnDILAu3nUR_1rFR7

vilde vibrationer - har købt på Temu til ingen penge (konen elsker den - har også Wand). Og gider ikke høre noget om Temu - lortet virker og den er af metal !

Redigeret af pokerface2000

Skrevet

Husk bare også ulempen ved meget kraftige vibratorer - man vænner sig til dem og der skal mere og mere til.

Dette måske ikke så meget til dem der allerede er nået til de kraftige vibrationer - men mere til dem der ikke er der endnu:smile:

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Husk bare også ulempen ved meget kraftige vibratorer - man vænner sig til dem og der skal mere og mere til.

Dette måske ikke så meget til dem der allerede er nået til de kraftige vibrationer - men mere til dem der ikke er der endnu:smile:

Det køb er kørt! :lol:måske jeg skal få nogle mænd til at hjælpe mig :D

Skrevet
  • Author
pokerface2000 skrev, for 3 timer siden:

Kan anbefale denne

https://www.secretkiss.com.au/products/orgasmic-clitoris-pen-vibrator-secret-kiss?srsltid=AfmBOoqFjfeBN9VGD5_cAimBRzoyT3k06_akCt4BnDILAu3nUR_1rFR7

vilde vibrationer - har købt på Temu til ingen penge (konen elsker den - har også Wand). Og gider ikke høre noget om Temu - lortet virker og den er af metal !

Den ser fin ud den der. Men det er en australsk side. Hvis du kan finde link til en Temu eller europærisk ville det være fedt

Skrevet
  • Author
Mis-kath skrev, for 6 timer siden:

Hej ..

Det er helt klar det der hedder et .. æg .. 

Øøh æg? Der er jeg ikke helt med. Sex æg er der mange af og det er ikke alle der er kraftige

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.