Hop til indhold

Ukrainske Izabella, København

Featured Replies

Skrevet

Uden at have mødt hende, så er vel minimum halvdelen af billederne falske / ikke af hende.

Så er nogen af dem overhovedet ægte?

Skrevet

Efter min bedste overbevisning er de alle ægte. Og jeg har altså foretaget et meget grundigt eftersyn. Eller rettere tre...

Skrevet
Svend E skrev, for 2 timer siden:

Efter min bedste overbevisning er de alle ægte. 

Men det er de ikke.

2 af de nuværende billederne er taget fra disse 2 profiler:

https://booksusi.com/hostessen/wien/lavinia-ich-bin-sehr-aktiv_661a377b7a3c7.html

https://booksusi.com/hostessen/wien/alessia-pure-weiblichkeit-die-l.html

Og fra i går til i dag er der (sjovt nok) fjernet 2 andre billeder fra annoncen, som tilhørte en helt tredje profil fra booksusi.com

• 1 month later...
Skrevet

Tænker jeg lige må melde mig på banen

Havde set alle advarsler, men havde god kommunikation på whatsapp, så jeg bad om verifikation af billeder , og fik hurtigt tilsendt billeder af en smuk pige, tænker ikke det var hende på billederne, men hun så lækker ud

Mødte op og havde betalt for 45min incl kys. Hun var mega lækker, måske lidt ældre end annoncen, men flot velplejet og meget i ødekommende. Og jeg skal love for at der blev kysset, blidt og med indlevelse og med tungen.

Sex / blow var lækkert.

Og hyggelig pillowtalk efterfølgende.

Så konklusion. Det kan godt være billederne er falske, men det dækker over en lignende flot blond pige. Og helt ærligt var hun i top 3 af nærvær, noget der betyder meget for mig.

Så jeg er helt på linje med Svend E

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.