Western 84 Skrevet for 6 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/349235 Jeg har været i tvivl om jeg skulle skrive denne anmeldelse, men her kommer den. Jeg skrev med Lilly om mine ønsker, og hun bekræfter og jeg får en pris. Jeg bliver forhindret i at besøge hende den aften, så det blev et par dage senere. Jeg bekræfter altid ydelser og pris, når jeg forespørger dato/tid. Hun bekræfter og jeg møder op. Bestiller; erotisk massage med b2b, blowjob, og kiss. Først det positive; Lilly er super sød, giver en "et klem på lem" og kommunikerer fint. Hun er slankere end billederne antyder. Det eneste jeg ikke var vild med er frisuren, men den kan jeg godt leve med... Efter noget tid med massage, som hun gjorde rigtigt dejligt, så spørger hun hviskede; "What do you want?" Jeg slår det hen med at hun bare vil høre om jeg er ok og jeg bekræfter jeg har det dejligt. Da hun spørger 3. gang med måske 5 minutters mellemrum tænker jeg lidt om hun simpelthen keder sig. Efter måske 35-40 min. be'r jeg om et blowjob, så svar er hun at det koster 200,- (jeg smiler overbærende for hun bekræftede 2 gange det var inkl.) Jeg henviser til vores samtale - og så sker det vilde. Hun undskylder og siger igen; det koster 200,- og så slår det mig; "What do you want" x 3 var forsøg på at få mig til at opgradere til fuldpakke. Hun kunne umuligt være i tvivl om hvad jeg havde bestilt 2 rimer før og hendes engelsk-kundskaber er glimrende. Nu arbejder jeg selv med kunder i det daglige, så var det mig havde jeg udført det aftalte og så sagt at prisen var en fejl og fremover kostede det 200,- extra. Jeg ønsker ikk at den adfærd bliver en del af branchen mere end det allerede er... så 0 blowjob til mig. Lilly kunne ha' fået en fast kunde i mig, men det bliver det ikke til. Hvorfor var jeg i tvivl om jeg skulle skrive anmeldelsen - fordi Lilly var super sød og selv under og efter forhandlingerne, så forblev hun sød og intet ændrede sig i hendes humør eller berøringer. Men at love ydelser til en aftalt pris og så ændre det efterfølgende er ikke ok. Dem der ønsker fuldpakke til 300,- over standard Vejle-priser, får sig givetvis en dejlig GFE-oplevelse. / Western Redigeret for 6 timer siden af Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1049 Skrevet for 4 timer siden Tak for din anmeldelse, som falder på et tørt sted. Det er altid dejligt, at vide, at man skal have aftalerne 110% clear før man besøger hende. Man kunne da godt være fristet til at tage forbi vejle og kikke på sagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 84 Skrevet for 4 timer siden anmelder skrev, for 7 minutter siden: Tak for din anmeldelse, som falder på et tørt sted. Det er altid dejligt, at vide, at man skal have aftalerne 110% clear før man besøger hende. Jeg havde netop aftalt ydelser og pris. Endda bekræftet 2 gange over 2 forskellige dage. anmelder skrev, for 8 minutter siden: Man kunne da godt være fristet til at tage forbi vejle og kikke på sagen Hun er i Herning nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 137 Skrevet for 1 time siden Er du sikker på det var hende der var i den anden ende da du bestilte tiden og ikke mutter? Nå men, jeg var en tur forbi hende da hun var i Vejle og det var sådan set en fin oplevelse uden at gå over i historien som min top 10. hun er utrolig sød og venlig Sex var en god gang vanilla sex - og særdeles at tage hende i doggy var dejligt - hun har en lækker timeglas figur som sjældent at se hos en Thai pige, så at stå der bagved se se hvordan man gled frem og tilbage var en syn for guder, samtidig med hun stønnede sødt - uha da da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg