Hop til indhold
LostAndFound

Petite Mary - GFE i særklasse, København (Fisketorvet)

Recommended Posts

Jeg føler mig som 22 årig igen. Liggende med min kæreste i mine arme. Kysse lidt og nusse. Bare forsvinde væk i hinanden.

Det er den oplevelse jeg fik med Petite Mary ( https://norefer.com/to/https://nympho.dk/n32121/10292/petite-mary ) i dag.

Hun var/er simpelthen bare helt fantastisk til at få en til at føle som om hun er nyforelsket i en. Det er sgu svært at slå med nogen anden oplevelse, og derfor kan jeg ihvertfald med sikkerhed sige at det indtil videre er top 1 oplevelse i år.

Stedet er i nærheden af fisketorvet (selvom der står Kbh. S i annoncen) og sjældent har jeg oplevet et mere mærkeligt elevator system. Jeg følte dog som sådan at det var diskret, for der bor mange mennesker og ingen ved hvorfor du er der.

Hvis du synes hun ser godt ud og er på vippen, så kan jeg kun anbefale at tage afsted. Og at være rigtigt sød mod hende, så hun kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Lyder som en meget lækker oplevelse. Gad vide hvor gammel du er siden du kan føle dig som en på 22 år igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Lyder som en meget lækker oplevelse. Gad vide hvor gammel du er siden du kan føle dig som en på 22 år igen? 

Haha, altså, jeg er ikke 100, men jeg er heller ikke i tyverne længere (selvom jeg godt kan føle mig sådan).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...