Hop til indhold
Guest SunkRaT

Relax Thaimassage Fredericia

Recommended Posts

Guest SunkRaT

Hej..
Jeg vil fortælle om en god oplevelse jeg havde i dag. Jeg havde besluttet mig, at få noget thai massage i Fredericia. Jeg har prøvet flere
forskelige  thai massøre i Horsens men da jeg nu er flyttet i nærheden af Fredericia valgte jeg , at finde et sted i Fredericia hvor jeg kunne få
noget godt og afslappende massage. jeg søgte lidt info her i Eroguide og Google og jeg fandt frem til et ny åbnet Thai massør. Som
ligger i Bjergegade 58 i Fredericia.
Jeg besluttede mig for at ringe og bestille en tid som sagt så gjort. Bjergegade i Fredericia er en smal gade der ligger inde i by midten så der er ikke mange muligheder for, at gemme sig. Men det følte jeg heller, at jeg havde brug for det jo "bare" er et sted hvor man kan få god thai massage. Men hvis man alligevel er genert så er i hermed advaret ...

 

Nå men jeg ankom spændt og forventningsfuld. Jeg bliver budt inden for af en moden men pæn thai kvinde som vider mig ind i et rum hvor jeg til min store overraskelse kan se at jeg skal ligge på en stor 3/4 madras på gulvet. De andre steder jeg har prøvet har jeg skullet ligge på en briks.
jeg bliver bedt om at tage alt tøjet af og ligge mig på madrassen hvorefter hun ligger et tyndt klæde over mig.
Og så start massagen først skuldre og ryg ,  det foregår på den måde at hun sidder på mig og bruger sin vægt til massagen, og hun er meget erfaren kan jeg mærke.  Hun fortæller mig, at hun har arbejdet 10 år i Århus og det kan mærkes det er simpelthen den bedste massage jeg har fået længe.Under massagen blev jeg træt og meget afslappet. Jeg fik massage over det hele ryg , ben , maven,  bryst , skuldre og lysken meget pirrende men uden at være grænseoverskridende. Det var så dejligt at jeg bad om en ekstra halv time det kostede mig 600kr uden nogen afslutning af nogen art. Men massagen var helt i top.

Som nævnt var det en erfaren dame der masserede mig, i øvrigt meget smillende og venlig, hun hedder Payway eller ParWar det er ikke altid nemt at udtale de navne og hun forklarede, at de er 3 piger / kvinder og de er i gang med, at sætte stedet i stand.
Som nævnt så fik jeg en rigtig god massage og jeg tror det bliver mit stam massage sted . Jeg lovede at fortælle andre om dette sted hermed gjort.
Om man kan få mere end Thai massage ved jeg ikke men god massage kan man få det lover jeg...
Jeg håber i kan bruge det til noget....
PS Ja det er vel en slags reklame men jeg der det som en anbefaling...

 

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også i Fredericia i weekenden og kan fuldt ud tilslutte mig beskrivelsen - rigtig god massage tilmed bydes der ud over oliemassage

også andre typer, jeg husker ikke lige navnet på de 3 andre former  scrumb eller lignende som kendes fra andre seriøse massageklinikker.

Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SunkRaT

Jeg betalte 400kr for en times massage og så købte jeg en ekstra halv time for yderligere 200kr ... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er prisen?

Er der andre der har været her?

Ja.

Jeg har oplevet det samme som SunkRat. Dog på almindelig massagebriks og vil også kalde det den bedste massage længe. Tror det var samme massør og beskrivelsen: 'moden, men pæn' er meget præcis. Anslår en alder i slutningen af 40'erne. Hele kroppen kan blive masseret mod en merbetaling på 300 og det var også bedre end de fleste andre steder, jeg har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SunkRaT

Man kan nu få massage af 2 kvinder / massører for den samme pris som en massør koster hos Relax Thaimassage.

 

Hvor længe de vil køre med det tilbud ved jeg ikke, de spurgte mig bare om jeg ville viderebringe budskabet.

 

God sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Prøvede adressen fornylig og må tilføje at jeg har prøve nogle Thaisteder efterhånden og været skuffet.

Men her blev jeg vist ind i det bagerste lokale og så gik de to yderst flinke thaidamer i gang med en super massage, hvor der blev gået i dybden.

Nu er det første gang jeg får massage af to på en gang men det var utroligt dejligt og efter en time gik den ene og så fik jeg et dejligt HJ

 

Dette sted kan anbefales og hele herligheden med to damer kostede kun 500,-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hej

Prøvede adressen fornylig og må tilføje at jeg har prøve nogle Thaisteder efterhånden og været skuffet.

Men her blev jeg vist ind i det bagerste lokale og så gik de to yderst flinke thaidamer i gang med en super massage, hvor der blev gået i dybden.

Nu er det første gang jeg får massage af to på en gang men det var utroligt dejligt og efter en time gik den ene og så fik jeg et dejligt HJ

 

Dette sted kan anbefales og hele herligheden med to damer kostede kun 500,-

 

Jeg har i dag besøgt stedet, og kan skrive under på, at det levede op til de forventninger ovenstående tråd stiller. Rigtig god massage, god dialog og stemning, to dygtige, empatiske og smilende damer, og et frigivende HJ som afslutning. Var ude efter 80 minutter med et stort smil på læben.

 

Jeg glæder mig til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Nej, jeg lagde 700 - og ingen protester herfra.

Value for money.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at det her er et godt sted.

Besøgte dem for en uges tid siden. og fik en meget god gang massage af en thai kvinde. Der blev ikke lagt op til noget fra hendes side, men hen mod slutningen kom en anden kvinde ind, der begyndte at nusse. Den første gjorde hurtigt massagen færdig og forsvandt, og så fik jeg en gang svensk af hende der blev tilbage. Det var også rigtigt veludført.

 

De ville have 700 for det hele, og det var det fuldt ud værd, det er en af de bedste massager jeg har fået på sådan et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Bjergegade 58 i starten af juni måned og må sige at servicen stadig er helt i top. Blev tilbudt thai massage af en flot moden kvinde, ca. 40 år, måske lidt mere, men pæn og rigtig sød. Hun gav en fantastisk god massage, som løsnede mine infiltrationer, bl.a. med at stå op på min ryg og mine ben. Når hun masserede benene, strejfede hun de intime dele, men ingen pirring.

Efter et stykke tid var det tid til at vende om, og så blev forsiden masseret, og de intime dele blev også berørt med hård virkning til følge, hvor efter hun kom med tilbuddet om HJ. Han var allerede stiv, så det var svært at takke nej, så det gjorde jeg ikke.

Under hele seancen brugte hun opvarmet olie, hvilket var utroligt lækkert. Og det blev også brugt ved HJ, hvilket gav en fantastisk dejlig oplevelse.

 Er helt sikker på at jeg besøger stedet igen, når vejen falder forbi. Alt i alt kostede det 700,- kr. for en time.

Link: http://relaxthaimassage.info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...