Hop til indhold

Kami from Argentina i Sønderborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre,

jeg går og lurer lidt på at besøge Kami/Cami i Sønderborg. 
hun virker jo som en lækker hapser, er nem at kommunikere med og har fine priser. 
men er der noget der har besøgt hende før? 
Holder hun det hun lover? Og er det pigen på billederne man møder.? 
på forhånd tak.

https://annoncelight.dk/showad/444329

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
  • Author

Jeg ser priserne i den sms tråd vi har skrevet sammen i. Jeg ved ikke om jeg må oplyse det her. Men de find, og hun virker oprigtigt og er e at skrive med

Skrevet

Jeg besøgte hende et par gange for nogle år siden. Der var hun søde og venlig, og husker at jeg var tilfreds og glad. Hun er var smuk , og det ser ud til hun har tabt sig lidt . 
og  brysterne er blevet lidt mindre, måske hun har født. Men det er bare et get . 
go for it , hun er real . 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Skrevet
Betelgeuse1965#2 skrev, den 12.3.2026 at 15:01:

Jeg besøgte hende et par gange for nogle år siden. Der var hun søde og venlig, og husker at jeg var tilfreds og glad. Hun er var smuk , og det ser ud til hun har tabt sig lidt . 
og  brysterne er blevet lidt mindre, måske hun har født. Men det er bare et get . 
go for it , hun er real . 

Passer alderen nu med at hun er 25 år?

Skrevet
Stor_mand skrev, den 12.3.2026 at 09:31:

Hej Brødre,

jeg går og lurer lidt på at besøge Kami/Cami i Sønderborg. 
hun virker jo som en lækker hapser, er nem at kommunikere med og har fine priser. 
men er der noget der har besøgt hende før? 
Holder hun det hun lover? Og er det pigen på billederne man møder.? 
på forhånd tak.

https://annoncelight.dk/showad/444329

Kom du afsted? Overvejer at få hende på besøg

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Hej folks

Kami er min bedste veninde. Og hun bor ved mig i Odense jeg har kendt hende i snart fire år og vi er gode venner, hun var ude i Ålstrup meningen var at hun skulle arbejde der en uge og komme tilbage til Odense. Nu er det snart en uge siden sidst jeg hørt fra hende og hun er ikke online hverken på Instagram eller facebook og begge hans telefoner er slukket

Og de sidste beskeder mellem mig og hende var at hun vil hjem på mandag og vi skulle og se se kongen sammen

er der nogen af jer der som har besøgt hende der lige har mulighed for at tage derhen og sikre sig at hun er okay for jeg har ikke adressen på hvor hun er henne ellers så har jeg selv gjort det

Mit nummer er 55221671

I er velkommen til at ringe hvis I gerne vil høre mere jeg vil bare sikre mig at hun er okay og jeg ved godt det lyder mærkeligt nok men jeg har altså ikke andre steder og få hjælp

Redigeret af Natkongen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.