Hop til indhold

Nogen input på Izabella Hellerup

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende for en del år siden, før corona, i Brønshøj (vistnok)

Billederne er ægte men med lidt filter. 
Kan huske, at hun var sød men at selve agten ikke var noget at råbe hurra for. 

Men Når nu jeg ser de nye fotos kunne jeg godt tænke mig et genbesøg, så sig anmeld endelig hvis du kommer afsted. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte hende og så for nogle år siden i Brønshøj! Jeg syntes rigtig godt om hende! Hun er tilstede og sørgede for at jeg fik en fantastisk oplevelse! Det er hende på billederne. Jeg havde en time sammen med hende, både vaginalt og anal og hun er virkelig god til begge dele! Kan klart anbefale hende!

Skal faktisk besøge hende igen i aften, så skal nok vende tilbage med en opfølgning efter besøget!😉

Skrevet

Så jeg tilbage efter endnu et besøg hos Izabella!

Jeg må bare sige at hun er det hele værd! Jeg havde det skønneste og mest intime møde, jeg har haft længe! Hun står kniv skarpt (med hjælp)! Men om ikke andet en rigtig dejlig kvinde efter min smag!

Jeg bestilte 1 time, med bad sammen med hende og en gang B2B inden selve sexen! Lige fra jeg trådte ind af døren var hun på mig! Kyssede, nussende og kælede for mig hele tiden! Vi gik i bad og hun begyndte at vaske mig ind i sæbe. Efter at have skyllet sæben væk fik jeg mit første BJ, bare en 2 mins tid.. derefter rejste hun sig op og førte min hånd mellem hende ben, så jeg og så kun mærke hende! Derefter gik vi ud og ind på sengen! Hun tilbød mig lidt at drikke og sørgede hele tiden få at give mig opmærksom ved at røre ved mig! Andet blowjob kom da hun have serveret en kold cola til mig, mens jeg stod der helt nøgen med colaen i hånden, gik hun ned på mig igen. Det varede 3-4 min hvorefter at hun lagde mig på sengen og smurte os begge godt ind i olie.. og jeg må bare sige at hun lave en helt fantastisk B2B! Jeg måtte virkelig koncentrere mig om ikke at sprøjte hele tiden! Under seancen vender hun sig om til en 69, og med det ligger hun virkelig op til leg. Jeg tog selv olien flere gange og smurte hende godt ind, mens jeg fik BJ og slikkede hende i begge huller. Det skal dertil siges at hun “åbenbart” meget gerne vil have at man fingerknepper hende i begge hullet! Hun kom flere gange af det!

Jeg blev så nød til at stoppe hende så jeg ikke også kom.. da jeg også meget gerne ville mærke hende omkring min P!k.. Vi lavede alle tænkelige stillinger og smurte mere olie på hinanden skiftevist. Da jeg uden at have betalt for det, stak min p!k langsomt i hende anus, var det bestemt noget hun kunne lide.. jeg gik ikke særlig dybt på hende, mere på en sådan lidt drillede måde lidt ud og ind og så tilbage til vaginalt! Hun er lidt en vildkat og tænder rigtig meget på olie og intimiteten, fortalte hun bagefter!

Jeg sluttede med at komme oppe i hende(i kondomet) og derefter lå vi lidt og fik pusten, stadigvæk med min p!k oppe i hende!

Jeg tog derefter et bad alene(selv valgt) og kom tilbage snakkede lidt og drak min cola færdig. Men jeg meget glad og træt forlod izabella igen!

Hun skal for den skønne tur have mine varmeste anbefalinger og 10/10!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.