Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er nu i Korsør og vil hentes på hovedbanen, hm , Fik lidt fotos sendt på snap, men gav op 

Skrevet
  • Author
pekan skrev, for 5 timer siden:

Hun er nu i Korsør

Kommunikation på engelsk og veksler mellem 4-5 byer, hvis ikke andre melder ind, kalder jeg Fake og trækker mig

Skrevet
ild i piben skrev, for 52 minutter siden:

Kommunikation på engelsk og veksler mellem 4-5 byer, hvis ikke andre melder ind, kalder jeg Fake og trækker mig

Taler da dansk med mig ??

Jeg synes ikke hun er så pæ Og så måtte jeg aflyse p g af meget sne dengang   . Men 2000 for et par timer 

Redigeret af pekan

Skrevet
  • Author
pekan skrev, for 1 time siden:

Taler da dansk med mig ??

Forvirringen er total, af den grund er jeg ude. Jeg fik oplyst cirka samme pris, dog i Odense.

Skrevet
ild i piben skrev, for 5 minutter siden:

Forvirringen er total, af den grund er jeg ude. Jeg fik oplyst cirka samme pris, dog i Odense.

Fyn er fin )

Skrevet

Hun er ægte nok. Jeg mødte hende en gang sidste år. Jeg tror hun er fra et Øst-europa.

Men det med at hun skifter by så ofte, det har jeg ikke fundet ud af endnu

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 16 timer siden:

Hun er ægte nok. Jeg mødte hende en gang sidste år. Jeg tror hun er fra et Øst-europa.

Men det med at hun skifter by så ofte, det har jeg ikke fundet ud af endnu

ja Men hun smider vel bare sit net ud forskellige steder ?
Hvad synes du om hende og hvad du fik ?

Skrevet

Hun er fra Rumænien. Havde en aftale med hende for et par dage siden om at hente hende på stationen. Først måtte hun udsætte en time og da jeg holdt klar, dukkede hun aldrig op. Jeg skrev til hende og lidt efter svarede hun at hun lige var i bad, så hun var ikke klar. Skrev så et par timer efter at nu stod hun på stationen og ville meget gerne mødes. Det havde jeg så ikke lyst til, så ja, meget utilregnelig og useriøs må man vel konkludere.

Skrevet
  • Author

Jeg havde ellers dømt mig selv ude. Pludselig tog hun selv kontankt ud af det blå, et par dage i træk hvor hun spurgte om møde og om jeg kunne et bestemt klokkeslæt. Til sidst aftalte vi et tidspunkt og alt lød godt. Men din historie @Black Jack matcher meget godt hvad der så skete, først udsættes det med en time, laver en ny aftale som hun heller ikke kan, for at jeg så selv mister tålmodigheden. Der efter kommer der en besked kl. Lort om natten, om at hun er klar nu og gerne vil mødes. Jeg har blokeret hende nu. Fatter ikke hendes strategi, for hun kræver ikke noget up front eller andet!?

Skrevet

I princippet virker hun nu sød nok og jeg har ikke indtryk af at hun er ude på at "scamme" ved at bede om forudbetaling osv. Hun undskyldte mangegange overfor mig og indrømmede at hun var en rigtig dårlig "organizer" og der må man jo sige hun har ret.

Skrevet
pekan skrev, den 16.3.2026 at 07:22:

ja Men hun smider vel bare sit net ud forskellige steder ?
Hvad synes du om hende og hvad du fik ?

Hun er frisk nok og meget direkte. Jeg fik sex og oral.

Jeg kunne da godt springe på hende igen, men hun står ikke øverst på min sukkerpige pige liste.

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 5 minutter siden:

Hun er frisk nok og meget direkte. Jeg fik sex og oral.

Jeg kunne da godt springe på hende igen, men hun står ikke øverst på min sukkerpige pige liste.

Var det sex/oral med eller uden gummi?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.