Hop til indhold

Recommended Posts

Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder.

Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham.

Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder.

Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham.

Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen.

svarer til min oplevelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 666

total lækker og overskridende oplevelse. Er der nogen der ved, om der findes noget lignende i østjylland. Ville gerne prøve prostasamassage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder super lækkert...

Hvad med den intime del, hvad består den af, er han nøgen?

Og bruger han sit værktøj :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...