Nysgerrig.mand 26 Skrevet 11. Maj, 2014 Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder. Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham. Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhdk 19 Skrevet 11. Maj, 2014 Hvor var det har du et limk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 11. Maj, 2014 http://magichandsmassage.dk/ tror det er dette links the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig.mand 26 Skrevet 11. Maj, 2014 http://magichandsmassage.dk/velkommen Her er link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 55 Skrevet 12. Maj, 2014 Så vil jeg ligge fortælle om min gode oplevelse af dette sted. Måske ikke det rigtige forum, da han er pæredansk men giver både massage til mænd og kvinder. Han giver en super god massage. Jeg var der i starten af ugen og valgte full body og tillæg af intim prostata massage, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Fuck det var godt, javel noget grænseoverskridende når man er til piger at få en finger op i røven og massage af pikken samtidig af en mand. Om på ryggen fortsatte pik massagen og brystvorter og pung blev masseret og det var uundgåligt at komme og det helt ok med ham. Pt. Den bedste massage jeg overhoved har fået i dk og det er kun dig som bliver berørt, det modsatte er helt forbudt. Men det super massage og intimmassage og jeg tror ikke man kan undgå at komme under den del af massagen og så er 600 kr jo også en helt ok pris for 1 t og 45 min nydelse og forkælelse, god stemning og snak under massagen. svarer til min oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 666 Skrevet 14. Maj, 2014 total lækker og overskridende oplevelse. Er der nogen der ved, om der findes noget lignende i østjylland. Ville gerne prøve prostasamassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facesitting 17 Skrevet 1. September, 2014 Jeg skal ind til ham nu på onsdag til Full body med de intime dele, glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig.mand 26 Skrevet 1. September, 2014 Glæd dig. Var der igen i sidste uge. Man bliver afhængig af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 239 Skrevet 2. September, 2014 Lyder super lækkert... Hvad med den intime del, hvad består den af, er han nøgen? Og bruger han sit værktøj :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig.mand 26 Skrevet 2. September, 2014 Nej B-ande:, se min anmeldelse tidligere i denne streng. Han er 100% nix pille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg